Maleni Avon haul (1. dio)

15:15

Prošlog tjedna, osim dara iznenađenja iz Avona, stigla je i moja narudžba. Ovog puta naručila sam ExtraLasting ruž za usne u nijansi Totally twig i olovku za usne u nijansi Mystery mauve. Zadnjih dana nisam ih skinula s usana! Omiljena kombinacija, doista! Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Nijansa Totally twig nije moje prvo iskustvo s ExtraLasting ruževima. Već ih imam nekoliko i najviše volim Eternal flame, savršeno crveni ruž za moju blijedu put. Znajući kako mi taj ruž uistinu odgovara i kada biram crveno-biram njega, iskoristila sam to što su u prošloj kampanji koštali oko 25 kuna. Za taj novac dobila sam 3, 6 grama proizvoda. I obećanje da traju do 8 sati na usnama.


Ruževi dolaze u atraktivnom crvenom pakiranju koje je čvrsto. I prednost je što se ističe u torbi pa ga ne tražim sto godina. Prije zatvaranja lijepo školjcne i znam da neće pobjeći nikuda. 


Totally twig je nijansa smećkaste, tamnije nude boje. Na mojim usnama više vuče na boju cigle. Ruž je kremaste teksture i nije potpuno mat, na suncu se lagano presijava. Kad ga tek nanesete, daje wet look, a kasnije se lagano suši
Nije baš previše pigmentiran, taman koliko mi treba. Ali pigmentacija se povećava s brojem nanosa. Pogledajte ga u sjeni i na suncu na swatchevima ispod. 



Što se trajnosti tiče, dok se ne sasuši bolje ne jedite i ne pijte. Dajte mu par minuta. A onda će trajati! Preživjet će piće i manje obroke te nakon 4-5 sati ujednačeno nestajati, ali će ostaviti lagani stain na usnama.
Sve u svemu, za taj novac ne može se naći bolji ruž! Ovo nije ni prvi ni zadnji ExtraLasting koji ću kupiti!

Kad sam već naručivala, sjetih se da nikad nisam imala Avon olovku. A kako mi se svidio trend mauve olovaka, odlučila sam se za Mystery mauve nijansu iz Ultra glimmerstick linije. I ona je koštala oko 25-27 kuna. Na slici mi se jako svidjela i nadala sam se da će boja biti potpuno ista onoj u katalogu. I doista jest!


Riječ je o pravoj nude boji, veoma sličnoj boji ruža koji sam gore opisala, ali je, za razliku od ruža, olovka potpuno mat. Mekša je od Look by Bipa i Essence olovaka pa je nanošenje dosta olakšano. Ostavlja ujednačenu boju i odlično je pigmentirana. Jedina mana je pakiranje u kojem dolazi, na flomaster koji se uvlači i izvlači. I ne preporučujem vam da je oštrite jer je previše mekana za takvo što. E, sad, to malo ometa preciznost, ali nema toga što malo korektora i precizan kist ne može popraviti.
Traje barem 6 sati. To garantiram jer sam je toliko nosila, za više ne znam. Sviđa mi se što je jedna od rijetkih koja mi nije isušila usne. Da budem iskrena, ove zime baš nemam problema sa suhim usnama općenito, ali ona nije pogoršala stanje niti malo.


Prvi swatch slikan je na suncu, drugi u sjeni. Je l' da je boja predivna? :)



Jaka je i u potpunosti prekrije moje, inače pigmentirane, usne. 
Na slici ispod ih možete vidjeti kao moju omiljenu kombinaciju na usnama! :D


Ostavljam vam ovo kao najavu...Jer vas u subotu očekuje recenzija Luxe maskare, perlica i 2 mat ruža! :D Jedva čekam!
Imate li ovaj ruž ili olovku? Ili nešto iz ovih kolekcija?



You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja imam Eternal Flame i odličan je, zato sam sigurna da je i ovaj! :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ovaj je jednako dobar! :) Tople preporuke! :)

      Izbriši