Beauty WishList za 2016. godinu (dekorativna kozmetika)

12:52

Da, sastavila sam i ja svoju listu želja. S obzirom da sam s prošle ostvarila dobar dio stvari i ciljano štedjela za njih, taj korak mi je baš bitan i uvijek se radujem!
Imam dosta proizvoda pa bolje da krenem polako. 

1.) Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruževi 

Već se zna da sam obožavatelj Avon kozmetike i u kolekciji posjedujem najviše njihovih ruževa. Preko blogokolegica sam saznala da se vraćaju njihovi mat ruževi. I već si želim tri s gornje slike. Pošto na slici ne mogu vidjeti nazive nijansi, reći ću vam ovako: prvi u 2. redu, drugi u 3. redu i posljednji u 3. redu! Da, sad me više privlače nude boje na usnama jer ističem oči puno češće u zadnje vrijeme. Baš jedva čekam da si nabavim ove ruževe! Znam da nisu skupi i onda je ovo vjerojatno prva želja koju ću su ispuniti.  :) 

2.) Catrice umjetne trepavice


Kad sam kumče šminkala za maturu, koristila sam upravo gornje Catrice trepavice. I bile su odlične. Em su genijalno izgledale, em je ljepilo držalo cijelu noć, em koštaju svega 30ak kuna. U skladu s odlukom da ih češće nosim, odlučila sam si kupiti nekoliko ovih i napraviti malu zalihu doma. Jer kad god je prigoda da ih nosim, nemam ih pri ruci!

3.) Essence Eyebrow Gel


Nekidan sam vidjela da će Essence uskoro izbaciti gel za obrve! Genijalno! Genijalno! Ja tako rijetko uhvatim Essence proizvode koje želim (Merry Berry kolekcija, još za njom cvilim!), ali za ovo ću čekati nasred Mullera ako treba. Baš želim isprobati! Ako ne uspijem, barem se nadam da će Freedom gel za obrve doći na Pink Pandu uskoro. I to želim! 

4.) Artdeco Most Wanted Eyeshadow Palette


Na stranici Artdecoa vidjela sam da su ove ljepotice već u prodaji, a u komentarima piše da su dostojna konkurencija Naked paletama. I koštaju 157 kuna. Čini mi se da vrijede tih novaca. Već su dostupne u prodaju na ovom linku. Iako mi srce želi ovu nude, sve su mi palete nude. Vrijeme je da si nabavim i jednu s tamnim ili barem malo manje klasičnim nijansama, tako da će izbor pasti na ovu drugu

5.) Aura Absolute Matte ruž za usne 
Na Testeru su dostupni Aura Absolute Matte ruževi, a ja čekam malu financijsku injekciju koja stiže uskoro pa da si u miru naručim. Kad opet počnem raditi, onda ću, računam. Želim nijansu Mistress (626), nijansu Break the rules (625), i nijansu Emergency call (614). Cijena jednog ruža je oko 39 kuna, a to je sitnica za kvalitetu po kojoj su prepoznati u cijelom svijetu. 

6.) Bourjois La Laque 08 Cherry D'Amour
Mjerkam ovaj lak još od ljeta. Da, baš u ovoj nijansi. I nikako da dođe na red. Uvijek mi treba puder, rumenilo, ovo ono...pa lakovi padnu u drugi plan. Ali čula sam da je u Bipi 30 % na dekorativu i mogla bih po njega napokon otići baš po njega. Predugo ga želim, nije hir!

7.) MAC Diva ruž za usne


Otkrit ću vam tajnu, ipak! Već sam zamolila dečka da prošeće do MACa u Zagrebu i pošalje mi ovaj ruž, a ja njemu novce. Bit će to dar za maturu mlađoj sestri, a meni dobra prilika da ga isprobam, slikam, recenziram i tu i tamo posudim, naravno! :) 

To je moja lista. Naravno, zasad. Uopće ne sumnjam da će porasti sa svakim videom koji pogledam na YTu. Izvještavat ću vas, ne brinite!
Jeste li vi sastavile svoju listu? Jeste li isprobale nešto od navedenih proizvoda? 








You Might Also Like

0 komentari