Manhattan Easy Match Make Up tekući puder (recenzija)

21:17


U članku s malenim haulom neke od vas su me pitale što mislim o tekućem puderu koji sam vam pokazala. Tada sam vam iznijela prve dojmove, ali sada ga koristim već tjedan dana i konačno imam potpuni sud, a vama ostavljam fotke za vaš sud! 
Ako ste zainteresirani, nastavite čitati i, naravno, pitajte ako imate dvojbe! :) 
Dakle, puder Manhattan Easy Match Make Up prošao je, barem po mojem sudu, pomalo nezapaženo kraj Endless stay pudera koji je hvaljen od strane mnogih. Riječ je o puderu koji je ''skin tone adapting'' te ima SPF 18 (Iako je zima, SPF je važan!). Za cijenu od 79 kuna (mislim da je ta, ja sam kupila na Bipinoj akciji) dobijete 27, 3 ml proizvoda. Puder morate potrošiti kroz 24 mjeseca
Ja sam se odlučila za nijansu Classic ivory 32. To je nijansa blago žućkastog podtona. Isprva sam mislila da sam pogriješila, ali kad sam ga isprobala shvatila sam da mi odlično pristaje nijansa. Vjerujem da je to do ove ''skin tone adapting'' sposobnosti. 


Puder dolazi u prozirnoj bočici, a ispod se nalazi i maleni dio koji se podiže kako se puder troši pa uvijek možete pratiti koliko ga još ima. To mi je genijalno jer znam da neću morati rovariti po pakiranju da izvučem puder koji je zaostao. Pumpica gore je bila čvrsta, ali baš jutros mi je počela malo zapinjati. Ne znam jesam li bila previše nasilna u 7 sati ujutro, ali dobro...Za moje lice trebaju mi cca. 3 istiskivanja iz pumpice.
Rekla bih da je tekstura ni gusta ni rijetka... Nešto između, znatno gušća od npr. Maybellinova Affinitona. 
Moja je koža mješovita. Primjerice nos mi zna biti jako isušen, obrazi masni. Ali puder ugodno sjeda i na jedne i na druge dijelove lica. Sviđa mi se kako se ponaša na licu, lijepo zagladi. Na slici ispod pogledajte sastojke! :) 


Prekrivanje pudera je srednje jako, ali može se lijepo nadograditi bez da izgleda kao da ste se nažbukali. Najbolje da vidite na slici ispod. Na slici je puder nanešen u jednom sloju i bez nadogradnje i na licu je samo on.  


Finiš mu nije mat, više je dewy, ali se da lijepo matirati i odlično se slaže s Essence transparentnim puderom. Njih dvojica u duetu izdrže mi 6-7 sati bez sjaja na masnim djelovima bez problema, a sam puder mi se zadržava bez sjaja oko 5 sati. I ne oksidira, to je također važno. To uvelike ispunjava moje zahtjeve i jači mi puder za svaki dan doista ne treba. 
Kako sam zadovoljna? Pa jako! Zapravo, nije izazvao prištiće, lijepo se razmazuje, odlično sjeda. Žao mi je što na njega nisam naletjela i ranije! :) 
Jeste li vi imale ovaj puder? Želite li ga? 


You Might Also Like

4 komentari

  1. Fino izgleda i dopada mi se efekat koji daje :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ga imala, no jako lijepo izgleda na tvom licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nije težak, super mi je za svaki dan, baš sam zadovoljna :D

      Izbriši