Sretni, povratnički post!

12:41


Drage moje djevojke i sve vi koje ste mi pisale posljednjih tjedana! Hvala, tisuću puta hvala! :) Poželjele ste mi sreću pa je sreće i bilo, mogu vam reći. Naime, kao što znate, bili su rokovi i prije nekoliko sati položila sam s odličnim najteži i posljednji ispit.
Borila sam se sa samom sobom danima, trebaju mi te dobre ocjene zbog preseljenje u Zagreb kojem se nadam. Neću odustati (koliko god malo šanse imala) dok mi ne zalupe vratima u nos. Al' ozbiljno! :) Ne bih bila mirna da se predam prije bitke. 


Ono što prvo trebam je dobar dan sna. Čistog i neprekinutog, u miru i s puno mraka. A onda...Onda kreću svi planovi koje imam za mene samu i za vas. Dobila sam divan paketić od Aure i Wet'n'Wilda koji čeka na isprobavanje te paket od Avona još krajem siječnja. Ide i nagradna igra s Aura i Wet'n'Wild proizvodima. Zato pratite pozorno Facebook i Instagram! :)


P.S. Kupujem novu pravu kameru pa nam stižu bolja vremena po pitanju slikica!
Toliko za sada i budite mi ažurni sutra! Imam iznenađenje i naše malo slavlje! :) 
Još jednom vam najveća hvala na svoj podršci koju ste pokazale. Zbog čitatelja kao što ste vi doista i vrijedi pisati blog! :) 


You Might Also Like

0 komentari