ChicTips Travels: Eko-selo Grabovica

23:40


Već ste čitale da sam praznikovala naveliko. E, pa, odlučila sam vam (u duhu lifestyle bloga) prenijeti maleni dio toga. Naime, na Ivendan (26. 12.) tata i ja odlučili smo proslaviti imendan u Eko-selu Grabovica, u Hercegovini. Nisam nikad prije išla, ali čula sam dobre preporuke pa smo se otisnuli. Od mog rodnog Imotskog udaljeno je svega 60ak kilometara (oko 45 minuta vožnje), a od Splita bi, primjerice, trebalo dva sata autom. Možda i više, loše brojim. 
Ako se ne varam, Eko-selo se nalazi blizu Tomislavgrada. Mislili smo otići, ali nije nam se dalo koliko sam se u selu zdravo izmorili. 
Naime, kad jednom konačno stignete - pred očima se otvori stvarno prekrasna bajka. Moram priznati da je razlog odlaska bio i taj što moj mali brat većinu domaćih životinja (a kamoli onih drugih) nikad nije vidio izbliza. 


Sam ulaz i šetnja Eko-selom su besplatni, što znači da doista možete otići bez da potrošite kune, ako ne jedete ili jašete konje. 
A životinje koje postoje su divne. Neke od njih, kao jelena s veeelikim rogovima i malene srne, ni ja nikad nisam vidjela. Ni pauna u trenutku kad raširi rep. Ni vepra. A bome nikad nisam ni mazila i jahala konje. Uz pratnju ljudi koji rade s konjima, jahala sam dobrih pola sata i oslobodila sam se straha u roku keks. Sad jedva čekam opet! 
I sve te životinje su tako divno držane, čiste i lijepo uhranjene. Baš milina! :)



A priroda gotovo netaknuta i divno uklopljena kamena arhitektura. Onako, starinska. A zrak čist, svjež, zdravo hladan i nezagađen. 
Hrana? Prava domaća. S guštom sam prekršila sve zakone. Al' rekoh..praznici su. Imaju najbolji kajmak i uštipke koje sam ikad jela. 


Iduća pozitivna stvar su cijene. Za nas koji smo se nagledali (više kao sezonski radnici, nego kao mušterije) hrvatskih cijena (Split ljeti!) cijene su šokantno niske. Primjerice, ručak za 5 ljudi (mesna plata + krumpiri + pizza + dvije ture pića) izašao je oko maraka. To bi bilo oko 300 kuna. Baš nevjerojatno. Cijena istog ručka u restoranu u kojem sam jednom radila prešla bi zasigurno 500 kuna. Dakle, ako želite nešto slaviti - tople preporuke. Osoblje restorana odjeveno je u neku varijantu nošnje..ili barem s elementima nošnje i jako su ljubazni. 
Uostalom, bazen na slikama ispod i sala služe za svadbe. I postaju sve popularniji. Nisam se raspitivala, ali zacijelo su i cijene manje od popularnih mjesta kod nas. A ovo je ljepše od svih sala koje sam ikada vidjela. Doista jest!


Ima li ljudi? Oko 10 ujutro, kad smo stigli, i nije baš bilo. Ali oko podne je već bilo krcato parovima, obiteljima s djecom i nekoliko grupa koje su došle striktno na ručak. Imaju i izvrsnu igraonicu za djecu na otvorenom. I ja sam je iskoristila. Da, postoje i apartmani za one koji žele ostati. :D 



Ako budete u blizini, ne dvojite i svratite! Da imam reći bilo što negativno - rekla bih. Ali iz čistog oduševljenja i pišem ovaj post. Dan bez interneta i sa svojima - apsolutno neprocjenjiva stvar! :) Pa, da, bio mi je ovo najbolji imendan u životu! 


Genijalno je posjetiti daleka i nedosanjana mjesta, ali u našoj blizini postoje stvari koje nas mogu neočekivano zgranuti i oduševiti ljepotom! 


Jeste li ikad bili? Želite li otići? 


You Might Also Like

2 komentari