Crtice o stilu (Djevojka starog sistema?)

22:36


U duhu velikih sniženja, kupovine odjeće i svega što nam ne treba i treba... Uvijek nekako završim da promatram žene. Pomalo luckaste, zaigrane pred izlozima, ponesene bojama, oblicima, tkaninama, teksturama. I ja sam jedna o tih što se pogube, nakrcaju u garderobu prilično neupotrebljive komade. Iako puno više odljepljujem na šminku, priznajem. Takvo je vrijeme, znam. I ponese svakoga. 
Ali, eto, često se osjećam (i jesam) starija od stoljeća u kojem živim. Stara duša, kažu moji doma. I ne smeta mi kad to kažu. Djevojka starog sistema? I zato nikad neću ispuniti svoju tihu patnju i uklopiti se u blogerske vode koliko bih htjela ili možda trebala, kako bi se već očekivalo. Ali radim u smjeru u kojem želim razviti odnos sa svima vama koji čitate i dolazite ovdje.  


Nekidan sam tako, lunjavši po jednoj popularnoj trgovini, slučajno čula dio rasprave nekoliko tinejdžerica koju godinicu mlađih od mene. Jako lijepe djevojke, kao s naslovnica. Moje jutarnje izdanje nije im moglo parirati.
- Preširoko. -
- Nije pripijeno. -
- Nije seksi. -
Komentirale su kolekciju trgovine koja ne igra baš na seksipil, već na stil. Razmjenjivale su tako mišljenja o komadima, žaleći su kako ih takva odjeća ne ističe dovoljno. Znam, znam, o ukusima se ne raspravlja niti bih raspravljala. Međutim, u svijetu u kojem je mnogo toga vizualno - ono što nosimo govori nešto (mnogo?) o nama.
Ali htjela bih podijeliti svoje uvjerenje da je i duga i zatvorena i nekonvencionalna odjeća jednako ili više seksi. I trpanje popularnih komada u košare samo zato što smo ih vidjeli na internetu - ima li smisla? Što ako nam doista ne leži? Znate što je meni lijepo? Ne nađem si često nešto u Zari, ali često kupim neku rukotvorinu mladih cura koje grade svoj put prodajući unikate. E, to je dobar osjećaj. Poduprijeti domaće, poduprijeti mladost i kreativnost! :)
Uvijek pomislim na Aidu Đapo, jednu od najljepših blogerica i, meni osobno, najljepšu ženu na svijetu te moj uzor u bloganju i ženstvenosti. To je bome seksi. Ne napadno, ali ljepota, od onih koje se pamte. Klasična, zaigrana i pravi izraz osobnosti.
Znam, dobar dio vas će pomisliti da sam pogriješila mjesto i vrijeme, ali vam svejedno prenosim misao, spremna na svaku kritiku. Doduše, kao i uvijek.
I pomislim na jedan divan tekst koji kaže otprilike: ''Ne trči za markama, budi marka!'' Slično ovom mom: Nije seksipil u odjeći, u nečem drugom je. U tajanstvenosti, onom iskonskom, neopterećenom ženstvu i samopouzdanju, vjeri u ono što jesmo!


Za mene je seksi sposobna djevojka koja vodi ispunjen i zanimljiv život, ističe svoju posebnost u šminkanju i odjevanju. Ne prati slijepo trendove, već gradi svoje sama. Ne, ne tvrdim da sam ja svoj izgradila, ali nastojim pratiti put u kojem se gradim. Prema godinama i prema tijelu, pažljivo birajući vanjske znakove unutarnjeg stanja. Eto, to je meni seksi. 
Što bi se reklo - kako zračiš, tako privlačiš. 


Svima vam želim da lijepo zračite i lijepo privlačite! :) 

You Might Also Like

6 komentari