New in #3 (Catrice, Manhattan)

20:06


Bipa je opet imala onaj svoj slavni popust na dekorativnu kozmetiku ( Pripazite, od četvrtka do subote su im sada akcije!). 30 % na svu dekorativu je dovoljno da se u meni rodi potreba za koječim! Imala sam i rođendanski popust od 15 % i sad mi je čak žao što se nisam više raspojasala. No, dobro, držala sam se budžeta i prošla s onim što mi hitno treba. 


Kao što vidite, kupila sam Catrice primer za lice, Catrice flomaster za obrve i Manhattan tekući puder. I sve to za nešto manje od 70 kuna, s popustima koji se zbrajaju. U nastavku, naravno, detaljnije! :) 


Na svojoj kozmetičkoj putanji isprobala sam dosta Manhattan pudera. I gotovo sa svima sam bila zadovoljna kad govorimo o omjeru cijene i kvalitete. Ovaj Easy Match Make Up nisam još isprobala pa sam mu, razočarana zadnjom bočicom L'Oreal True Matcha (Još si nisam objasnila što se dogodilo!!) i nedostatkom Bourjois Flower Perfectiona (Zašto su ga povukli?) odlučila dati šansu. 


Puder inače košta oko 70 kuna. Dolazi u jako praktičnom prozirnom pakiranju s pumpicom, a dobije se količina od 27, 3 ml i traje 24 mjeseca od otvaranja. Pakiranje mi je super jer se jedan dio dna podiže kako pudera nestaje te uvijek znate na čemu ste. Sastojke imate na slici ispod. 
Manhattan za puder kaže kako se prilagođava tenu i teksturi kože, dopušta koži da diše te ju drži hidratiziranom. Meni je zazvučalo obećavajuće, dalo mi je natuknicu dewy finiša koji volim na licu.
Naravno, dva nošenja po nekoliko sati govore da još nije vrijeme za detaljnu recenziju, ali mogu vam reći da su prvi dojmovi i više nego dobri. Srednje prekrivanje, koje se može pojačati i nadograditi. Lijepa, ne previše rijetka, tekstura pudera, dobar miris. Dewy finiš koji se bez problema matira puderom u kamenu. Dosad sam ga najviše nosila oko 5 sati i to je preživio bez problema. Mislim da ću napraviti posebnu recenziju možda već u utorak ili srijedu! :) 


Drugi proizvod je Catrice Prime and Fine primer za lice. O njemu sam čitala jako pohvalne recenzije pa sam ga samo zgrabila s police bez velikog premišljanja. Uzela sam baš bijeli zato što ispunja moja tri temeljna uvjeta - smanjuje vidljivost pora i djeluje ''protusjajno'' te je bez ulja


Za cca. 35 kuna dobijete 30 ml proizvoda koji morate potrošiti u 12 mjeseci. Sastojke imate na slici ispod! Da, isprobala sam ga i dogodila se ljubav na prvo korištenje. Ja ne znam zašto ga prije nisam kupila. Ali bolje ikad nego ikad. 


Nakon njega puder sjeda mnogo ljepše, lakše se razmazuje. Za pore ne čini čuda, ali svakako nisu toliko upadljive. Najbitnije mi je to što zagladi kožu i ostavlja lijep, zdrav osjećaj. Nosila sam ga u kombinaciji s Manhattan puderom koji također tek isprobavam te nisam sigurna koliko mu pomaže u matiranju, ali pronosat ću ga i s drugim puderima pa ću imati kompletnu sliku. 


Treći proizvod je Catrice Longlasting Browdefiner. Dakle, riječ je o flomasteru za obrve. Znatno pigmentiraniji i trajniji od olovke. Njega sam kupila dosta impulzivno. Baš sam htjela isprobati kakav je, a cijena od cca. 26 kuna nije tako strašna. Količina koja se dobije je 10 ml, a rok trajanja 12 mjeseci. 


Ovaj flomaster mi se jako, jako sviđa. Oblikovati i blago popuniti obrve njime je vrlo zgodno i brzo. Naravno, mora se barem lagano blendati jer inače može izgledati vrlo neprirodno. Stvarčica je praktična, brzinska, trajna i lijepo izgleda. Ima preciznost koju moja ruka nema u 8 ujutro dok se spremam za faks, da. Ipak, moram napomenuti da nije gel i da neće učiniti čuda koja radi gel. 


Što se boje tiče, uzela sam 030 Chocolate Brow'nie. Ona može varirati od jako tamne (uz jak pritisak) do svijetle smeđe (uz blag pritisak) tako sam generalno zadovoljna nijansom, iako sam mogla uzeti i onu svjetliju od ove, sudeći po pigmentiranosti ove. 


Sve u svemu, ovo bi moglo postati brzinsko riješenje za obrve, s obzirom da ja doista nemam velikih problema s njima. Zapravo su guste i same od sebe oblikovane. A jedina mana im je siva boja, koju ovaj flomaster bez problema riješi. 


Imate li neki od ovih proizvoda? Želite li isprobati? Zanimaju li vas detaljnije recenzije? 


You Might Also Like

9 komentari

  1. Lijepo si se ponovila :) Imala sam taj puder i isto mi je bio ok iako malo premasnjikav za moju kožu tako da ga nisam nastavila koristiti. Inače, što se nijansi tiče, jedan od boljih svjetilih pudera koji ne oksidiraju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni će biti taman jer mi je koža blago isušena od bure i zime...Ja sam izludjela s True Matchom, oksidirao je kao lud, sjajilo se u roku sat vremena.. A koristila sam ga već prije i bio mi je super, ne znam što s ovim zadnjim pakiranjem nije valjalo...

      Izbriši
  2. Meni je nažalosr primer izazvao mnogo prištića po licu. Prvi put sam se tješila da je možda nešto drugo ili hormnoni ali sad nakon nekoliko nanšenja sa sigurnošću mogu reći da je primer glavni krivac :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, štetaa :/ Meni zasad nije. Ako bude, svakako javim :)

      Izbriši
  3. L'Oreal True match je preformuliran, vidila sam da su neke strane blogerice pricale o tome, puno je vise hidratantan. A Bourjois Flower perfection su makli kako bi napravio mjesto za Air Mat puder...steta sta to sve rade :/ ja koristim healthy mix jer mi jedino kod njega boja odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Healthy mix mi ne paše baš nikako, iako je odličan puder za kožu kakvoj je namjenjen :D A True Match mi je klizio s lica u roku odmah, oksidirao...

      Izbriši
  4. Manhattan puder bi bas mogla isprobati, uglavnom se uvijek vrtim oko Bourjois tekućih pudera, sad trenutno isprobavam La Roche, ali i ovo ide na listu za isprobavanje. :)

    Olovki za obrve u flomiću sam se na prvu bojala, i još uvijek se u biti ne usudim to kupit , al tvoj post djeluje obećavajuće hahah... odličan post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne boj se, kad se blenda izgleda jako prirodno, pokazat ću u jednom od idućih postova :D

      Izbriši