Vjerujete li u Body Challenge? Provjerimo!

19:58

Prva polovica siječnja je stigla. Vrijeme je za drugi krug kolokvija i ispitni rok. Za moje tijelo to znači stres, manjak sna i vremena za bilo kakvu kvalitetnu fizičku aktivnost. Već znam da neću imati ozbiljne treninge i jednostavno se ne želim zavaravati. 
U potrazi za nekom zdravom solucijom koja će me održati u dobrom stanju, sjetila sam se da su jedno vrijeme bili popularni fitness izazovi. Obećavaju rezultate, čine se jednostavni i traže svega 10ak minuta vremena. A ova zadnja stavka mi je bitna trenutno. 
Tako sam pronašla dva koja mi se sviđaju i pokrivanju noge, guzu i trbuh - područja koja želim nastaviti vježbati. Vidite ih na slikama ispod! 


Vježbat ću po njima. Počela sam danas (19. siječnja). Radila sam 1. dan i nije bilo teško. Vidjet ćemo što slijedi. Slikala sam slike prije, a 19. veljače očekujte slike s krajnjim rezultatima! Znači, konačno ću ispitati djeluju li i prokomentirati s vama. Naravno, nastavit ću sa sadašnjom prehranom i sve će ostati isto. Možda malo manje sna, na to računam.
Što vi mislite djeluju li? Kako vam se čine ovi sa slike? Jeste li isprobale neki? 
Biste li bile zainteresirane za to da i vi krenete i da onda razmijenimo fotke? 

*Slike preuzete s Google tražilice!  

You Might Also Like

8 komentari

  1. Ja sam ovako počela vježbati. Prvi challenge nije dobar za koljena, dani pauziranja bi ti trebali biti dulji, a bolje ti je kombinirati cucnjeve sa iskoracima i donkey kicks, naprimjer. Drugi challenge je zanimljiviji i u njemu sam uživala... Brzo sam primjetila rezultate. Najbitnije ti je početi sa što raznovrsnijim vježbama, i naravno, zdrava prehrana je ključ svega. Sretno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na zdravijoj prehrani sam već par mjeseci, i baš mi godi, strašno se dobro osjećam :D Već i vježbam, (ali nisam tako redovita kako bih htjela), ali ponestaje mi vremena pa moram naći nešto brzo i učinkovito. Hvala na savjetima! :)

      Izbriši
  2. Onaj prvi sam radila i pisala sam već o tome, samo što nisam pisala o rezultatima (moja greška). Pomaže, naravno da pomaže. Ali samo učvršćivanje. Kile sam gubila nekim drugim programima. Sad radim 30 day butt lift sa YT kanala BeFit. Imaju videa i više nego dovoljno. Evo ti link pa pogledaj. :) https://www.youtube.com/playlist?list=PL1c41tQdiDhNlibyxyk5pmM-h-LC4DxQ2

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, znam ovaj kanal! :) Sretno ti s tvojim izazovom i javi rezultate! :) A gubit kile i ne bih htjela, samo bih malo učvršćivanja :)

      Izbriši
  3. stalno gledam kako bih krenula s vježbanjem, sva sreća da nemam nekih problema s težnom, ali bih voljela radi kondicije i zdravlja, ali nikako se natjerati doma. da negdje platim išla bih svaki dan na trening vjerojatn, ali ovak strašno :/ jedva čekam lijepo vrijeme bar da bicikl vozim :D
    sretno s challengeom baš me zanima kako napreduješ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro napreduje, vidim napredak na trbuhu dosta dobro :D jedva čekam da vam pokažem slikice na kraju :D

      Izbriši