Beauty lekcije iz 2015. godine + LOTD

19:21



Većina vas koji redovito dolazite već ste mogli zaključiti kako sam pobornik vječnog učenja i rada u svemu - tako i u šminkanju. S obzirom da sam napravila vlastiti blog u kolovozu, kako bih bila iole u skladu s trendovima, počela sam svakodnevno obilaziti druge blogove. Upravo tako je 2015. postala godina važnih beauty lekcija za mene. Moram istaknuti da sam najviše naučila upravo od domaće blogerice - naše Martina s bloga Dear skin. Preporučila bih ovaj blog kao obaveznu literaturu svim početnicama, ali i ženama za sva vremena - jer je meni Martina baš to. 
No, dobro, krenimo mi na moje najvažnije lekcije. 

1.) Nikad neću imati kapke kao drugi, ma što god učinila.

Često vidim savršene tutorijale i činim sve kao i u njima, ali nikad ne izgleda tako. Jednostavno pokušam kopirati nekoga tko na kapcima ima kilometar prostora ili ima savršeno zategnute kapke. Moji kapci jednostavno nisu zategnuti, a ne mogu se pohvaliti s nekim prostorom. Na njima doista malo toga izgleda precizno i lijepo pa moram baš paziti. Ne stoji sve svakome i trebalo mi je grešaka i grešaka, pa čak i frustracija, da to usvojim. Još uvijek tražim svoju savršenu crtu tuša, idealan wing, isprobajem uz pomoć ljepila - i to mi je u redu.

2.) Ljepilo je okej!

Da, koristim ljepilo dok se šminkam i to mi je baš dobar trik da mi sjenilo izgleda uredno. Mala pomagala i trikovi nikoga nisu ubili. 

3.) Konturiranje ljepše izgleda na slikama, nego usred bijela dana, barem na meni!  

Kad god radim konturiranje, nikad nisam baš zadovoljna. Na slikama ne izgleda loše, dapače - lijepo je. Ali po dnevnom svijetlu izgleda mi baš pretjerano. Vježbala jesam, ali to nije to. U stvarnosti mi jednostavno nije toliko lijepo i divim se curama koje nakon toga izgledaju kao lutke. Nakon nekog vremena, odustala sam od konturiranja po danu, dodam malo highlightera i sve mi to (barem na mojem obliku lica) izgleda puno manje napadno, zdravo i slatko. Sve ono što sam pokupovala tražeći savršenu konturu čuvam za posebne prigode i večernje izlaske. 


4.) Zeleni čaj doista pomaže da lice bude čišće!

Akne sam naganjala dugo vremena i potrošila gomilu novca na tretmane i proizvode. Ali na kraju - što ih je smanjilo posljednjih mjeseci? Ono što sam jela! Naime, zeleni čaj i sitne promjene u prehrani primjetno su mi očistile lice. Ljudi koji me znaju sami mi to kažu. Zadovoljna sam do te mjere da ponekad idem vani bez pudera ili BB kreme, a prije to nije bio slučaj. I, da, sigurna sam da je do prehrane jer više ne koristim niti jedan proizvod protiv akni.

5.) Ricinusovo ulje doista djeluje!

Jednom sam negdje pročitala da ricinusovo ulje ubrzava rast obrva i trepavica. Obrve su mi dugo zaostajale zbog prečupavanja kad sam bila mlađa, a trepavice su same po sebi cijeli život ukomirane. Nakon možda mjesec ili dva dana začudila sam se sama sebi. Trepavice su pokazale značajan napredak, a obrve su opet dobre, stare, guste i divlje. I sad ih napokon znam cijeniti! :) A svemu je pridonijelo ulje od svega 20ak kuna.

6.) Kud ja, tu i moja krema za ruke!

Oduvijek imam strašne probleme s rukama zimi. Prva bura i gule se, postanu hrapave i odurne, tako odurne da prestanem i nokte lakirati, samo da ne privlače poglede. Naravno, tome nije tako zgodno doskočiti pa i ove zime muku mučim s potragom za idealnom kremom. Ali popravljam se! Stalno za sobom nosim L'Occitane Karite kremu za ruke i svako malo, čim osjetim zatezanje, posežem za njom. Ruke su manje grozne nego lani, a s kremom sam zadovoljna i nije mi žao ni kune za nju. Problem je toliki da ga ne može odjednom riješiti, ali više barem nemam rane, bolne zanoktice i koža se ne peruta.

7.) Ne puderu ispod očiju! 

Zona ispod očiju jako je osjetljiva i puder je nezahvalno nanositi na nju. Čini oči umornijima, podočnjake izraženijima.. Jednostavno sam prestala s tim. Umjesto pudera ide Bourjois Healthy mix korektor kojim sam jako zadovoljna jer je dovoljno lagan da mi ne optereti oči.

8.) Neki trendovi na meni jednostavno ne izgledaju dobro.

Preslatko mi je kako vidim djevojke u unisex odjeći koje izgledaju nadnaravno seksi. I teško mi je palo kad sam konačno shvatila i prihvatila da na meni to izgleda samo kao da sam falila odjel u Zari. To je tako, jednostavno odjeća se mora koliko-toliko slagati s građom, jer sam u suprotnom sama sebi smiješna. Ne, ne trebamo biti robovi toga niti si raditi komplekse - ali ako sam već uočila da mi ljepše stoje haljine, košulje i manje boja - zašto ne?



To su najvažnije stvari koje sam usvojila lani...A nadam se da će pomoći i nekima od vas! :) 
Ako vam se sviđa look koji sam danas nosila (slike gore), ostavljam vam popis proizvoda:

Lice: 
Catrice Prime and Fine primer za lice
Catrice Camouflage Cream, 010 Ivory
Bourjois Healthy Mix korektor, 51
Manhattan Easy Match Make up, 32 Classic Ivory
Essence Fix & Matte puder u kamenu 
Avon Ideal Luminous rumenilo, Classic aura
Makeup Revolution Flawless paleta, nijansa Highlite (kao highlighter)

Oči: 
Artdeco baza za kapke
Makeup Revolution Flawless paleta, nijansa Paper (bijela, preko cijelog kapka),  nijansa Highlite (unutarnji kut kapka) i nijansa Unlimited (sredina kapka i pri rubu donjeg kapka) 
Sleek I-Divine Oh so special paleta, nijansa Pamper (svijetla roza, gornji dio kapka) i Ribbon (jača roza, pri vanjskom kutu kapka i na donjem kapku)
S-he Dip eyeliner, 001 Black
Avon uvijač za trepavice
Maybelline Colossal Volum' Express maskara

Obrve: 
Maybelline Color Tattoo, 40 Permanent Taupe
Catrice Longlasting Browdefiner, 030 Chocolate Brow'nie

 Usne: 
Melem 
Essence olovka za usne, 11 In the nude
          
         



You Might Also Like

12 komentari

  1. Pod brojem 1) si opisala točno i moje frustracije, tako da- nisi jedina! :P
    bilo je zanimljivo čitati ovakav post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš me to dugo mučilo, lijepo je znati da nas je više :)

      Izbriši
  2. Odličan post!
    Samo da te pitam, koji zeleni čaj piješ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Pijem DARvitalis Eko zeleni čaj Snecha.. Nije u filterima, u listićima je.. 40 grama u Bio&Bio trgovinama košta 24,99..Al kaže mi prijateljica da ga ima i Bipi za 19ak kuna :)

      Izbriši
  3. Obožavam tvoje postove, samo tako nastavi :)
    Imaš li u planu članak o točki 4?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, hvala ti :D
    Imaš neke od kad sam tek krenula s promjenama: http://chictips1.blogspot.hr/2015/09/promjene-u-mojoj-prehrani.html
    Al svakako namjeravam još, neke recepte i slično :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa post, a za prehranu i akne definitivno potpisujem! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se post! Predivan look! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj :) Hvala ti, taj dan sam baš imala vremena haha :D

      Izbriši
  7. Odličan post, totalno sam se poistovjetila s nekim stvarima :) nego, mene od svega najviše zanima koji zeleni čaj piješ? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dervitalisov, u listićima :) 24,99 u BioBio trgovini, navodno 19 kn u Bipi :)

      Izbriši