Insta(vita) #1

19:33

Uvijek kad vam krenem pisati članak, pitam se bi li to meni bilo zanimljivo. Ako je odgovor potvrdan, nastavljam. Tako i ovaj put. Naime, obožavam čitati tuđe postove s Instagram slikama i komentarima ili selfie dnevnike. Tako sam, i sama veliki fan Instagrama, odlučila napisati svoj Insta(vita) članak.
Mislim da će ići jednom u dva tjedna. Dakle, predstavljam vam svoj Insta(vita) u prvoj polovici siječnja. A ovo je moj Instagram, ako vas zanima.



Siječanj mi je započeo osmim rođendanom malog brata pa sam stavila našu sliku. Obožava se slikati i prilično sam sigurna da je to pokupio od mene. Na slici ispod je njegova rođendanska torta na A je to koju je radila moja mama. Moram priznati da je nadmašila sama sebe! :)


Siječanj se nastavio s Bipinim popustom na svu dekorativu pa sam u svrhu recenzije i new in članka malo fotkala proizvode. O, dane brojim kad ću nabaviti kameru i ostaviti se hvatanja svjetlosti nonstop. 


Onda je stiglo vrijeme za faks, a kad je vrijeme za faks - onda je vrijeme i za Aktuell. Aktuell je kafić pokraj kafića, prilično taktički uređen u zelene tonove. Doista smiruje i kad je vrijeme za faks i predavanja, često pauze provodim baš tamo. Lijepo je, a i već sam domaća. Toliko domaća da radije učim tamo nego u knjižnici. 


Ovaj selfie nastao je u rano jutro, čim sam se spremila za faks. Obično se spremim ranije i slikam se dok čekam vrijeme za polazak. Stavila sam je ovdje jer prikazuje moj najčešći look. Puder, rumenilo, maskara, malo bijelog sjenila, pinku rozog ruža, tuš ispod trepavica da mi da očima oblik - i krećem. 


I idući niz selfija nastao je prije faksa. Ali očito se vidi da mi je faks počimao tek u podne, ovdje je look već malo složeniji i već sam vam ga pokazala ovdje


Iduća slika mi je baš radost u životu. Jednom davno sam sliku na Instagramu označila hashtagom #viseodljepote. Avon je to primjetio i nagradio me pošiljkom - Luxe maskara (recenzija idući tjedan), njihove kultne perlice, te dva Mattes ruža, u nijansi Au Naturale i Adoring love. Stigli su u Imotski, a ja sam zaglavila u Splitu do iduće srijede. Čim ih poslikam, ide recenzija s prvim dojmovima!





Sviđa li vam se ovaj tip posta? Imate li Instagram? Ako imate, linkajte mi ga u komentarima da vas pratim! :D 



You Might Also Like

6 komentari

  1. Super su mi ovakvi postovi, a instagram obožavam i definitivno mi je najdraža društvena mreža :) Idem te odmah zapratiti :)

    https://www.instagram.com/lucija1009/

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep ti je svakodnevni make up :)
    Divne sličice tebe i brata. Mami pohvale za tortu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan Insta(vita) post :) Dala si mi ideju sto da napravim kada mi ponestane tema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajd baš mi je drago, jedva čekam tvoj post onda :)

      Izbriši