New in #2 (L'Oreal, S-he, Catrice, Essence)

12:29


Nedavno sam obavila malenu kupnju, više obnovu, kozmetike. U isto vrijeme mi je nestalo nekoliko mojih ''osnova'' pa sam kupila nekoliko već isprobanih i jednu novu stvarčicu. Što se sve našlo u mojoj košarici i jesam li zadovoljna te koji su prvi dojmovi pročitajte u nastavku mog mladog, drugog New In posta. :)

Nestalo mi je micelarne, a bez toga se jednostavno ne može. O, da, sjećam se vremena kad sam skidala šminku i nečim drugim, ali sad sam razmažena brzinom i učinkovitošću micelarnih. Noćna rutina kreće micelarnom, a nastavlja se Byphasse preparativom koju koristim već jako dugo i nikako ju potrošiti. O njoj sam pisala na Šminkerici pa bacite oko ako vas zanima. 
No, dobro, baš kad sam tražila micelarnu, na akciji u Bipi je bila L'Oreal Paris Skin Perfection 3u1 micelarna koju dosad nisam isprobala. Koštala je 29 kuna za 200 ml i odlučila sam ju probati. Spontano, ludo, ali isplatilo se. :) 

Na samoj otopini piše kako odstranjuje šminku bez rovarenja po koži, čisti, očepljuje pore te tonizira i zaglađuje kožu. Piše i da je pogodna za uklanjanje s lica, očiju i usnama. To je bilo važno jer sam imala i loših iskustava s nesnosnim peckanjem očiju pri skidanju šminke. Ne sadrži alkohole i parfeme te je hipoalergena, to mi je isto bitno. Zadnje što mi treba je ludo isušena koža, kao da bura sama po sebi ne odradi posao. 


Sastojci se dobro vide na slici ispod, kao i rok trajanje - 6 mjeseci


I isprobala sam ju.
Miriše sasvim obično, pomalo medicinski, rekla bih. Nikakav poseban miris, čista klasika. To mi i odgovara, ne volim jake mirise preparative općenito. Ovo je čist posao. :)
Uklanja li dobro? Uklanja, uklanja jako dobro i bez pretjeranog trljanja. Recimo, jednako kao i Garnierova micelarka. Ja kasnije koristim i Byphasse gel i tonik pa tu pokupim sve ostatke, ali nisam primjetila da ostavlja veliku prljavštinu na licu. Dobro radi posao, što je je. 
Koža mi ostaje glatka i nježna, točno se osjeti da diše kao čista koža. 
I još jedna bitna stavka - nije mi napravila nered na licu u vidu akni. Koža mi aknama reagira na apsolutno sve što joj ne ide po volji, ali na ovo nije reagirala. To je za mene test prolaznosti bilo kojeg proizvoda.
Jedina mana možda je militraža i cijena, ali nije mi žao ni lipe. Odlično smo se složile i toplo se nadam da će se opet pronaći na akcijji. :) 
I, da, moram vam reći da ne pretjerate s količinom micelarne na blazinici kad uklanjate šminku s očiju. Inače stvarno ne peče za oči, ali jednom mi se zaletjelo previše tekućine pa me počelo peći. Dakle, pripazite! 

Drugi proizvod je S-he Dip Eyeliner, 001 Black. Crn k'o ponoć. Šalu na stranu, već prije sam koristila ovaj tuš, ali volim isprobavati pa je jedno vrijeme bio zaboravljen. Tada sam bila nevješta s tušem, a s ovim mi je išlo bolje nego s ijednim drugim. Odlučila sam ga kupiti opet, sad kad mi s tušem ide jako dobro. Usput, prethodno sam se pomalo razočarala u L'Orealov Super Liner koji mi se brzo sasušio i onda sam odlučila da više neću toliko investirati u tuš. 


U ovaj se nisam razočarala. Tuš je dovoljno crn, nije previše rijedak, ostaje dokle god ga sama ne skinem i ne preslikaje mi se na kapak. Ja uvijek nosim bazu pa netko može reći da je do toga, ali nije mi se preslikavao ni prije. 
Četkicu vidite među slikama ispod. Jako je čvrsta, temeljita, lijepo sjeda u ruku i s njom mogu napraviti i najtanju i najdeblju crtu bez velike muke. Pogled prema dolje, ruku na bradu i vučem crtu sigurno. I uvijek sa sretnim krajem. :) 


Platila sam ga oko 27 kuna u Dm drogeriji. Nisam sigurna točno jer sam kupovala više proizvoda za kućanstvo (pošto sam zapravo i došla!), ali cijena je tu negdje. Militraža mu, nažalost, ne piše, ali piše rok trajanja - 6 mjeseci. Ne vjerujem da će mi toliko trajati, ali baš me zanima hoće li se sasušiti i postati očajan. :) 


Kupila sam i dva svima dobro znana proizvoda. Oni su moji favoriti od trenutka kad smo se susreli i nikada ne nisu iznevjerili. :) Riječ je o Catrice kamuflaži. Naime, nova verzija mi bez stare i nije neki doživljaj. Obje zajedno čine savršenu cjelinu i imaju sve što tražim od korektora. Njena je cijena isto manja od 30 kuna, a moja nijansa je 010 Ivory. Neću vas puno zamarati nepotrebnim pisanjem o njoj. Toliko je dobra da je već o njoj napisano gomilu postova. Dakle, sjajna kao i uvijek.
Zadnji proizvod je Essence All About Matt puder u kamenu. I on je na popisu stvari koje moram imati uza se. Riječ je o prozirnom puderu koji dobro matira i ne cementira lice pri popravcima koje radim nekoliko puta u danu jer mi je koža mjestimično masna i ima se običaj zasjajiti. :) Ne stvara mi težinu, a radi posao i zato ga volim. I o njemu je puno pisano pa ne vidim smisao duženja ovog posta. Dodat ću samo da i on košta oko 25 kuna, ovisno o drogeriji. 
Naravno, ako vas zanimaju detaljnije recenzije, uvijek mi možete pisati u komentarima. :)


Jeste li vi kupili što novoga? Koristite li neki od ovih proizvoda? Pohvalite se slobodno! :) 






You Might Also Like

6 komentari

  1. Planiram kupiti essence kameni puder i catrice kamuflažu. Kao da si znala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep new in :D Volim i essence puder i catrice kamuflažu a i micelarnu sam probala i bila mi je super. Jedino sam s tušem bila razočarana. Kupila sam ga jednom prilikom i zaista ništa nisam mogla s njim možda je do mog primjerka jer na tvom swatchu izgleda čisto ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tko će znati..Meni se s posljednjim primjerkom Evelin Celebritiesa dogodilo da je bio nekako vodan i star i koma četkice...A prije mi se nikad nije dogodilo...

      Izbriši
    2. I ja sam kupila isti taj prije dva tri tjedna isti slućaj i kod mene ili nemamo sreće s tuševima ili su promijenili formulu :D

      Izbriši
    3. Čula sam da se još nekim ljudima dogodilo :/

      Izbriši