Humanitarno šminkanje - ChicTips ft. Klub Mladih Split

08:38

Dobro jutro svima! Nadam se da vam je dan počeo jednako lijepo koliko i meni! Danas za vas imam veeeliku najavu.

Naime, već dugo volontiram u Klubu Mladih Split. Oni su, između ostalih aktivnosti, poznati i priznati po svom humanitarnom djelovanju. A kako je listopad mjesec dobrih djela, kao i svaki mjesec u godini, pozvali su me da organiziramo malenu zajedničku akciju.

Riječ je, dakle, o humanitarnom šminkanju. Dakle, u srijedu, 14. 10., ja sam tamo od 19 sati, zajedno sa svom šminkerskom opremom...I šminkam u zamjenu za donaciju za Socijalnu samoposlugu solidarnosti Split. 


Dakle, vi donesete ulje, brašno, higijenske potrepštine ili što god vam srce hoće.. Ne, ne novac, samo namirnice! :) A ja vas našminkam...
Jako sam uzbuđena zbog ove akcije i pozivam sve koji mogu da nam se priključe. :)
Ja nisam profesionalni makeup artist, niti se kao takva predstavljam, ali ako moja vještina ikome može osigurati sutrašnji ručak - ne vidim zašto ne bih pomogla! :) 
Dođite, dođite svi! I Klub i ja jako smo sretni zbog akcije...Šminkat ćemo se, družit ćemo se i pomagat ćemo...Meni ne treba ništa više od toga da budem presretna! :)


You Might Also Like

0 komentari