Kako sam svoja omiljena nezdrava jela prilagodila svojoj novoj prehrani

19:42

O mojoj ste prehrani već čitale. :) I vaši su me komentari veoma motivirali. E pa, prošlo je više od mjesec dana i moram vam se pohvaliti. Naime, vaga pokazuje 63. 4 kilograma. To je kilogram i pol manje nego prije mjesec dana. Nije vel'ka stvar, ali metar mi je bolji prijatelj - 4 centimetra manje u struku  te 2 cm manje u bokovima. S obzirom da još uvijek vježbam samo doma (Ah, teretano, muko moja!) i to 3-4 puta tjedno, koliko stignem, jako sam zadovoljna. 


Stavljam vam sliku jer se dobro vidi moja trenutna linija. :) Za trbušne još nismo spremni. :P I ovo zaobljeno, ne biste vjerovale, nije trbuh. To je kost od boka koja jako iskače, tako mi je prirodno. :D Nisam dobila trbuščinu čak ni u PMSu, što je stvaaarno velika novost. 
No, dobro, prije sam imala omiljenu hranu. Redom vrlo nezdravu. A moja se prehrana ne temelji na nekom velikom odricanju, već na zamjeni. Loše sam zamijenila dobrim. Tako je i s omiljenom hranom. Dajem vam primjere mojih novih omiljenih varijanti u svakodnevnici. :D

1.) Milka čokolada -> Dorina tamna čokolada

Ovisna sam o čokoladi. Jednostavno si to ne mogu potpuno oduzeti. A čokolade je koma za liniju, to nije neka novost. Međutim, postoji alternativa čak i tu. Moju obožavanu Milku (bilo kojeg okusa) zamjenila sam Dorina tamnom čokoladom. Ovog se ne pridržavam uvijek i volim tu i tamo uzeti malo Milke (ili Dorine s napolitankama), ali na dnevnoj bazi volim zgrabiti kockicu ili dvije Dorinine tamne čokolade. Tako nisam nervozna i ne osjećam se kažnjeno. Znam, kao malo dijete sam, ali ne želim poludjeti od nove prehrane.  


Cijena je li-la. Dorinina tamna čokolada u Ribola trgovinama košta cca. 12 kuna, a Milka je oko 9 kuna. S tim da ne tamanim to kao luda, već kao sitno zadovoljstvo, to mi nije mnogo. I, da, uštedjela sam mnogo na čokoladi otkad sam pod restrikcijom. :) 

2.) Kruh -> Fitness kruh

Smanjila sam kruh drastično. Gotovo i ne jedem obični kruh, a za varijante u kojima sam ga prije jela volim koristiti Fitness kruh koji također nabavim u Ribola ili Tommy trgovinama za cca. 13 kuna za pola kilograma. Često je i na akciji pa ga platim oko 10 kuna. Očito nije popularan. :P Časna riječ, jako mi je ukusan. Osjetim te zdrave sastojke kako zrnckaju. I jako je zasitan, pola šnite mi je dovoljno. Odličan mi je sa posnim sirom ili s malo džema ujutro. Stvarno je fin i uopće mi ovaj prijelaz ne pada teško. Jedina mana mu je što je malo suh, ali podnesem to. :) Navodno je dobar za tostiranje, ali tostera nemam u podstanarskom stanu pa nisam isprobala. 


3.) Haribo bomboni -> Grožđice 

Obožavam grickati dok učim. To mi je mana. I obično jako volim bombončiće. A na Haribiće sam slaba. I da mi ih sad doneseš, teško bih izdržala da ne uzmem koji. Ali otkad ih ne kupujem... Pa za ABH Dipbrow sam gotovo uštedjela. Kad me tako uhvati želja da nešto ''stavim u kljun'' posegnem za suhim voćem. Najčešće kod sebe imam grožđice. I to istrijebim tek poneku iz pahuljica. I to me spasi svake daljnje napasti. Ovo se, P.S., događa jako, jako rijetko. 

4.) Razni namazi -> Posni sir 

Inače sam bila obožavatelj namaza. Nepotrebne kalorije u bilo čemu. Kako sam paštetu i ostale gluposti zamijenila reguliranom količinom pršuta ili šunke, margarin, majonezu i ostale namaze sam zamijenila posnim sirom. Najbolji mi je Dukat, sa slike ispod. Moj favorit jer je bogatog okusa, nije sterilan kao neki drugi. On mi je odličan za večeru, primjerice. Kad bih voljela smoothije, on bi bio obavezan sastojak. 


To su sve zamjene kojih sam se sada sjetila. Ako se sjetim još neke, napisat ću vam, naravno. Ako se vi sjetite neke, inspirirajte i vi mene! :) Jako držim do vaših komentara! :) 
E, da, od juhe iz vrećice prešla sam na domaću. Dušu dalo. Uz malo truda, jako isplativ, hranjiv i zdrav potez! :) 
Kako vam se sviđa članak? Koje su vaše ideje?












You Might Also Like

4 komentari

  1. Podržavam te što se tiče ustrajnosti da uvedeš vježbanje kao životnu rutinu, i sama ću se okušati u jogi te bih isto željela da mi postane sastavni dio dana..ali draga moja, što se tiče mršavljenja, tebi to ne treba :) pa pogle, sam kosti ispale :D šalu na stranu, pretpostavljam po slici da si dosta visoka, pa nema smisla da gubiš više cm, tebi će svaka težina lijepo stajati. E ovaj fit kruh ja stvarno nisam mogla podnijeti, totalno bezukusno, a posnog sira mi je preko glave, jer muž na njemu doslovno živi. Tamnu čokoladu ću vrlo rado upotrebljavati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah Jooj, hvala ti..Znam da izgledam dosta vitko zbog visine (178), ali mast ide na određene dijelove tijela i tu se tako lijepi..Tipa muffin top..Pa baš moram paziti jer sam genetski sklona debljanju haha :D Prije sam bila baš krupna, pa je tu i malo trauma hahah
      Ja sam nekako navikla na kruh, stvarno mi je dobra zamjena :D Nije mi bezokusan kad stavim džem ili posni sir na njega :D

      Izbriši
  2. Ja planiram vježbati no nikako početi a bravo za zdravije promjene, ja tako funkcioniram godinama s time da kruh sama radim od zobenih mekinja ali nekad kada sam cijeli dan vani prisiljena sam jesti obični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, podijeli jednom s nama svoj recept na blogu :D S obzirom da tako dobro izgledaš, a tijelo uvijek pamti - bila sam sigurna da jedeš zdravo :D

      Izbriši