Dexe balzam (jagoda) - recenzija

09:32

Sigurno ste već čuli za popularna makeup jaja, slavne EOS balzame za usne. Da, oni su kod nas dostupni samo na Pink Pandi i koštaju oko 60 kuna...Ali postoji dobar dupe, ravno u Bipa drogerijama i koštaju svega 30 kuna. I ja sam isprobala jedan, a što o njemu mislim saznajte u nastavku. :)


DeXe balzami obično se nalaze u Bipi blizu kase, svi na jednom mjestu. Ima nekoliko različitih okusa, očitih po razlici boja pakiranja. Okusa je šest: jagoda, limun, menta, ananas, borovnica i breskva s medom. Na slici je jagoda, a trebalo mi je dosta dugo da se odlučim jer su svi preslatki.

Prije svega, nekoliko tehničkih podataka: za 7 grama proizvoda platit ćete 29, 90 kuna. Naravno, na Bipinim čestim akcijama koštaju i manje. 
DeXe za proizvod kaže da je 100 % prirodan i 95 % organski, da štiti usne od vjetra i hladnoće te održava usne hidratiziranim bez ikakvih kemikalija. 


Pakiranje je jajoliko, s tim da na dnu ima maleni utor da ljepše sjednu u ruku. Sve pohvale za dizajn. Proizvod je bio umotan u malu folijicu pa ste sigurni da ga nitko prije vas nije dirao, a i na foliji se nalaze osnovne informacije pa je korisna. Prije slikanja sam očerupala svoju, ali nisam mogla dočekati da isprobam. Pri prvom otvaranju proizvoda sam se satrala, nikako se nije htio otvoriti. Časna riječ, trebalo mi je 5 minuta dok sam skužila kako funkcionira. Ali kasnije nisam imala nikakvih problema. :)
Prednost dizajna je da se lako nađe u velikoj torbi i to jajašce vas mami da ga naneste na usne. Zavolite stvarčicu i čini vam dobro. Nazovimo to zdravom navikom


Tekstura poizvoda je tvrda, a opet lagana za nanošenje. Kuglica ostaje kuglica, a na usnama se pretvara u nježni sloj kreme koji se lako nanosi. Osjećaj je pomalo teži od onog kod drugih balzama. Baš osjećate taj zaštitni sloj preko usana. Ne ostavlja boju ni suvišni sjaj. 
Miris/okus je van svake pameti, apsolutno savršen. Ponjušila sam samo jagodu, ali toliko je lijep i intenzivan da bih samo to snifala. Nakon nekog vremena, prestanete ga osjećati. 
Preko dana ga nanosim baš često, a prije spavanja imam običaj nanijeti puno deblji sloj. Uvijek se probudim mekanih usnica i to je garancija da ovaj proizvod doista djeluje.

Da, na mojoj listi želja bio je EOS, ali s ovim sam toliko mirna i zadovoljna da je savršena zamjena i više uopće ne želim EOS. Ne mogu usporediti jer nemam EOS, ali ovaj je sve što ja trebam. Ne znam što bi mi trebao ponuditi da ovo nadmaši. :) 
Dajem ovom proizvodu baš čistu peticu s guštom. :) I moj novčanik je sretan. :P 

Jeste li isporbale ijedan DeXe balzam? Koji biste okus htjele?

You Might Also Like

5 komentari

  1. Zaista predivno mirišu, ali htjela bih probati baš taj od jagode. Pakiranja su mi preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš moje tople preporuke, ja sam baš prezadovoljna :D

      Izbriši
  2. Poslije ove recenzije i ja želim njušiti Dexe od jagode XD

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaoo predivan je, skoro pa i miris osjetim ;)

    http://croatianfashiongirl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši