Favoriti u studenom (2016.)

11:46

Ovaj članak sam bila naslovila Favoriti u listopadu. Toliko o mom poimanju vremena. No, dobro, drage cure, dobro došle u prosinac! :) 
Favoriti u studenom su na redu. Nije ih bilo toliko puno, ali imam neke nove i neke stare ljubavi. Krenimo! :) 

1. Bellabeat Leaf

Bellabeat Leaf je jedan od najomiljenijih hrvatskih proizvoda u svijetu ikad. Riječ je ustvari o jako malom i jako pametnom komadu nakita. Nakon što se sinkronizira s aplikacijom, on prati vaše kretanje, fizičku aktivnost, spavanje, razinu stresa, ciklus. Nosila sam ga neprestano, jer ga je lako kombinirati, može se nositi kao mali bedž, kao narukvica, kao ogrlica. A može se i skriti u džep :D. Pomogao mi je da osvijestim da se krećem značajno više nego što sam mislila. I onda si svaki dan napravim malo natjecanje sama sa sobom u broju koraka. Osjećam povoljne promjene na sebi otkad ga nosim, doista. Vjerujem da je stvar psihe, ali meni doista pomaže. :) 
Ovaj zlatno-crni nije jedina varijanta (ali meni daleko najljepša jest). Ostale pogledajte ovdje.


2. Avon Extra Lasting ruž za usne (nijansa Totally twig)

Avon Extra Lasting ruževi su mi inače izvrsni ruževi, a nijansa Totally Twig gotovo da nije silazila s mojih usana prošlog mjeseca. Skoro svaki dan, apsolutni go-to. Riječ je o nijansi koja u pakiranju izgleda kao potpuno mauve nijansa, ali na ustima se pretvara u nenametljivu mauve s većom dozom roze. Najbolja stvar kod ovih ruževa je ta što traju i traju. Preživjet će laganije jelo, piće i ostati postojani bez uvlačenja u kuteve usana. A kad se napokon i krenu skidati, uklanjat će se ravnomjerno. Cijena ovog ruža se kreće između 30 i 50 kuna, a (ovisno o katalogu) ponekad košta čak i manje. 

2. Artdeco ruž za usne (nijansa 445)

Ovaj ruž za usne kupila sam prije nekoliko mjeseci uz časopis Ljepota i zdravlje. I nekako sam ga zaboravila, ali sad sam ga nanovo otkrila. Što je prethodno spomenuti Avon ruž po danu, to je Artdeco za adventske noćne šetnje. Riječ je o tamnocrvenoj nijansi s malo sjaja. Ruž je jako kremast i ispod mu je potrebna olovka da ga drži na mjestu. I treba biti dosta precizan pri nanošenju jer je ludo pigmentiran. Zapravo nisam sigurna ima li ova nijansa i linija u prodaju inače, ali ako opet budu dolazili uz časopis (kojem čestitamo njihov stoti broj!), svakako ću opet kupiti neku nijansu. 

3. Catrice Re-Touch Light-Reflecting korektor

Nekako mislim da je blogosfera malo zapostavila ovaj Catrice komad, koji mi je postao jednako nužan koliko i njihova kamuflaža. Što je kamuflaža za prištiće, to je ovaj korektor za podočnjake. Odlično prekriva, ne uvlači se u bore oko očiju. Čak i kad se ne šminkam potpuno, njega stavim i odmah se osjećam zdravije i koža izgleda puno bolje. Neću sad previše brbljati o njemu jer ću mu posvetiti cijelu recenziju! Ipak, mislim da nema boljeg korektora drogerijskog ranga (barem što se mene tiče) kod nas u prodaji trenutno, a košta svega 30ak kuna



4. Afrodita Mystic Argan hranjivo mlijeko za tijelo

Ne znam za vas, ali moja koži poludi od hladnoće. Ruke mi budu suhe do krvi, ali doslovno. Ove godine mi nije bilo niti malo svejedno koje ću mlijeko za tijelo i kremu za ruke kupiti. Kremu još uvijek tražim (Ako znate što valja, pomozite!), a idealno mlijeko sam već dobila. U paketu je bila kupka iz iste linije o kojoj sam već pričala ovdje. Uglavnom, mlijeko miriše vrlo orijentalno (uz argan, osjeti se i kokos), ali ne napadno. S obzirom da ima ulja, upija se malo duže. Kožu ostavlja mekanom i glatkom. Nisam sigurna u cijenu pojedinačno, ali vidjela sam da paket, poput ovog koji sam ja dobila, košta oko 40 kuna u Kozmo drogeriji. :) 



Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda? Koji su vaši favoriti u studenom? 




You Might Also Like

6 komentari

  1. imam isto problema s jako jako suhom kožom ruku i preporučam ti Neutrogenu (pogledaj u mulleru ako možeš, veći je izbor njihovih mazalica), afroditin koncentrat od lavande/nevena ili yves rocher. ja ih namažem prije spavanja u obilnom sloju i stavim rukavice. s tim da pripazi i na sapun za ruke koji koristiš, meni npr. palmolive tvrdi sapun isuši ruke nakon jednog pranja do mjere da mi koža puca :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ću probat taj Afroditin koncentrat od lavande. baš mi odlično zvuči. A i Afroditi baš vjerujem :D

      Izbriši
  2. Definitivno preporučam Mixa hand cream repairing surgras. Nije masna i brzo se upija.
    Mene je spasila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam ju jučer vidjela i mislim se valja li :D baš ću isprobati :D

      Izbriši
  3. Ja sam valjda jedina koja do sada nije imala pojma o Bellabeat listu?! Ali baš je zanimljivo čudo, mogla bi si ga nabaviti. :) Ili možda ne sada kada sam vidjela cijenu. :O
    Što se tiče kreme za ruke ja bi ti preporučila Olivalov koncentrat za ruke s nevenom, meni nema bolje stvari o nje, a isto tako imam jaaako suhe ruke.
    Super su ti favoriti! :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Leaf je bome skup (ja sam ga dobila na dar) tako da znam da je trošak, ali mene silno inspirira haha :D
      Hvala ti na prijedlogu, baš ću škicnuti taj koncentrat, inače sam veliki fan Olivalovih proizvoda :d

      Izbriši