Najbolji pokloni za njega?

14:53

Kupovina poklona je slatka briga i najlakši posao na svijetu, ako se kupuje s ljubavlju. Ipak, moram priznati, ponekad je smisliti što kupiti svojoj ''goroj polovici''. Otpada šminka, otpada i većina odjeće, otpada chic-lit. Ostane samo gomila muških područja i tema za proučiti. Proučavala sam, dakle, i sastavila popis od nekoliko poklona kao mogućih prijedloga za poklone vašem muškarcu! Ako dijelite iste brige kao i ja, nastavite s čitanjem.

1. Kindle e-reader


Ako vaš muškarac voli čitati (a lijen je da ide u knjižnicu) ili voli teško dostupne i neprevedene naslove na stranim jezicima (i ne želi čitati na hrvatskom), Kindle je idealan poklon za njega. Ovaj uređaj fukncionira više-manje kao tablet, ali fokusiran je upravo na aktivnost čitanja pa knjigu možete listati, skrolati, vrtiti unatrag. Možete kupovati knjige s Amazona ili jednostavno u njega staviti knjige koje ste već našli online. Osim toga, baterija mu traje vječno, doista. :) 

2.) Harry Potter i ukleto dijete

Najnoviji nastavak pottermanije niti jednog obožavatelja nije ostavio ravnodušnim. Nije to samo literarno djelo, nije samo film, to je gotovo punih 20 godina čarolije. Mnogi od naših boljih polovica odrasla su s Harryem, Hermionom i ekipom, a zar nije najbolji način za voljeti svog dečka upravo podržavanje djeteta u njemu?


3. Star Wars aparat za kokice

Ako vaš dragi nije veliki partijaner i njegov omiljeni način zabave su filmovi, a posebice Star Wars - imam idealan poklon - Star Wars aparat za kokice. Praktičan je jer radi brzo, lako i bez nereda. Izgleda prekrasno, pomalo futuristički. Super je stvar što su kokice ''manje zlo'' među grickalicama (a svi volimo grickati dok gledamo film), a moći ćete ga iskoristiti i vi za svoju girls night. 


4. Versace Man Eau Fraiche parfem


Po pitanju muških mirisa, mnogi su mi lijepi, ali rijetke pamtim. Jedan od tih rijetkih je upravo ovaj sa slike. Miriše toliko muški, snažno, odvažno! Kupila sam ga svom dečku za njegov prošli rođendan i, što se mene tiče, rado bih mu kupila još tri bočice da ima u rezervi. Cijena mu se kreće oko 350 kuna, ali često bude na akcijama i vrijedi svake lipe. Naravno, nisam ja jedina oduševljena, kaže da često dobiva komplimente na račun njega! :)

5. Yves Rocher dnevna krema za lice za muškarce


Još jedna stvar za koju znam da vrijedi. Naime, dečki imaju problem s kremama. Čak i kad im se koža ljušti, oni su lijeni za nanošenje kreme. Pogotovo ''ako im miriše ženskasto''. Moj jedini lijek, nakon mjeseci i mjeseci piljenja po istom, bila je ova krema. Nakon što je teta u trgovini rekla mom dragom da je ova krema striktno za dečke i da tako i miriši, odlučio je predati bitku i naprosto početi koristiti kremu za lice. Ova je bila pun pogodak. Koža mu se prestala ljuštiti nakon svega 2-3 dana i otada je u odličnom stanju. Tako da - ako imate ovaj problem - Yves Rocher je vaše tajno oružje! 

6. The Five Minute Journal



Ako je vaš dragi poslovan čovjek, često pod stresom i ima problema s fokusiranjem, The Five Minute Journal bi mogao biti dobar dar za njega. Naime, ovaj mali ''trener životne zahvalnosti'' bi bio divan dar i za djevojke u istim uvjetima (mene prvu), ali super je za muškarce koji neprestano jure. Mali dnevnik ima nekoliko rubrika pomoću kojih se svaki dan prisjećate na čemu ste točno zahvalni u životu, što vas motivira i gura naprijed. 

7. Equa bočice za vodu

I dečki zaboravljaju na hidrataciju, a i skloniji su zanemariti zdravlje od nas žena. Dakle, pobrinut ćemo se, kao uvijek, mi. Equa bočice jedne su od najpopularnijih na tržištu. Imaju mnogo uniseks modela, koje bez problema nose i muškarci i žene. Na slici ispod nalazi se jedna od onih koje bih ja definitivno kupila svom dečku.

8. Kraš košarica

U Kraš trgovinama rade jako fine poklončiće od svojih proizvoda. Slažu bukete od čokolade, pakete od čokolade.. Sve po potrebi. Dakle, ako je vaš dragi fan Čoksi i novih Dorina, zaputite se u Kraš. A ako želite proći znatno povoljnije i puno više iskoristiti maštu - njegov paket sastavite mu sami. Ja već znam što bi išlo u moj: Domaćica s mliječnom čokoladom, svi okusi Čokse (osim one s Kiki bombonima), Dorina od napolitanke (i obična i tamna varijanta), Kiki gumeni bomboni i još nekoliko slatkih detalja sa strane (tipa - gel za tuširanje, čarape i sve ono što mu uvijek treba, a nikad se ne sjeti kupiti).

Unatoč ovoj divnoj listi, ništa od tog nije dovoljno samo po sebi. Uložite u svoje veze ljubav, sad i cijelu godinu. To su najbolji pokloni koje mu možete dati!

P.S. I ja trebam vaše ideje? Pišite mi! :) 






You Might Also Like

2 komentari

  1. Čak bi par ideja ideja prošlo kod mojeg dečka :D Harry Potter, Star Wars kokice i Kindle, makar mislim da mu i kupim Kindle da bi bilo "ali ja volim miris knjiga" haha. Za Božić imamo neki dogovor da si ne kupujemo poklone, ali si neku sitnicu koju usput vidimo znamo poklone. A inače: knjige, društvene igre, ulaznice za muzeje i kazališta i tako ti neki pokloni kojima otrije nešto novo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulaznice za muzeje i kazališta zvuče kao super ideja, baš smo nedavno bili u Muzeju prekinutih veza i oduševili se :D

      Izbriši