Najbolji planeri za 2017. godinu

11:29

Bliži se nova godina i vrijeme je za odabir novog planera. To je važna odluka, ta će vas bilježnica vjerno pratiti idućih 365 dana i čuvat će sve vaše sastanke, želje, planove. Ja više ne znam živjeti bez planera i u njega se ne libim uložiti vrijeme i novac. Među gomilom nepotrebnih stvari, planer je jako potreban jer mi smanjuje stres, opušta me i vodi k mojim ciljevima. Recimo da me drži u fokusu. Trenutno si biram najbolji, a ispod se nalazi lista onih koje ću uzeti u obzir pri svom odabiru.

1. Ženski rokovnik


Ženski rokovnik jako je popularan već godinama. Odličan je zbog svoje pristupačne cijene (80 kn), a i široke dostupnosti (DM drogerije). Također, moram priznati da su im dizajni svake godine sve ljepši i ljepši. Ove godine mi je posebno zapeo za oko ovaj sa slike. Sviđa mi se ta retro nota koju ima. Prostorna organizacija im se malo popravila, možete ju pogledati ovdje. Imaju lijepe preglede mjeseca i dana, a unutra možete upisati i filmove, knjige i predstave koje želite gledati.  Kod naše drage Lux Lucis pročitala sam da je onaj koji je dizajnirala Ingrid Divković drugačiji od ostalih pa pripazite i na to kakve su vaše potrebe i što želite u svom rokovniku. 

2. Mašnica planeri 


Malo manje razvikani, ali jednako divni su mi i Mašnica planeri. Dizajnom sam oduševljena, a najviše mi se svidio onaj najjednostavniji - Samo ljubav. Mislim da je to jedina stvar koju nikad, nikad ne smijemo smetnuti s uma - voljeti i biti voljeni. Unutrašnjost pogledajte ovdje. Super mi je što imaju dan raspoređen po satima, ali i dodatne rubrike za šire napomene u koje same upisujete datume koji jednostavno trebaju detaljna tumačenja. Cijena mu je 85 kuna, a nisam sigurna jesu li dostupni igdje osim na webshopu. Ako vi znate, recite! :)

3. Moj planer 



Moj planer iz Ulice snova uočila sam relativno nedavno. Jako su originalni, a iza njih se krije mlada hrvatska poduzetnica. To mi je već dovoljan motiv jer volim priče u kojima mladenačka originalnost i kreativan duh ruši sve prepreke. Na korice im možete dati ugravirati što god želite. Ja bih stavila neki lijepi citat, recimo. Izbor boja je ogroman, a neke slike unutrašnjosti sam pronašla ovdje. Čini se apsolutno vrhunski grafički obrađeno i prilagođeno svakoj modernoj ženi. Cijenu im, nažalost, nisam pronašla, ali ako netko od vas zna, recite mi da nadopunim. 

4. Acro planer



Osobno sam veliki poklonik Acro planera i već sam ih prije imala. Znam da su široko dostupni i da ih ima u Školskoj knjizi te webshopu. Vidim da je cijena oko 11 eura, a mislim da se u trgovini nađe za 70ak kuna (iako nisam sigurna). Mislim da su primarno namijenjeni studentima, ali ne vidim zašto se ne bi svidjeli i bilo kojoj drugoj populaciji. S obzirom na moto goal achiever, fokusiran je na ostvarivanje ciljeva koje nas vodi do divnog osjećaja samoostvarenosti. Super mi je što ovi planeri nisu ograničeni datumima pa vaše planiranje možete započeti kad god želite.

5. Personal planner


Ovo je jedan planer koji neću kupiti, što zbog cijene, što zbog nedostupnosti. I, budimo iskreni, sto puta radije ću ostaviti te novce našim prekrasnim kreativcima u znak podrške.  Iako je uistinu savršen i ne mogu vam ga ne spomenuti. Riječ je o Personal planeru koji upotpunosti sami kreirate. Od veličine, slika, citata, rubrika - sve je vama na volju. Jako malo ste ograničeni. Cijene mu se kreću od 19 do 22 dolara, a ne znam koliko mu treba da stigne. U najmanju ruku možete probati kreirati vaš pa napraviti jedan maleni DIY. Mislim da ću to pokušati.

Koji planer vi planirate kupiti? Imate li već neki od ovih?

You Might Also Like

0 komentari