ChicTips discovers: Klikom po Savi

09:08

Sjećate se još ove rubrike? Kad sam lovila neke talentirane ljude i gnjavila ih pitanjima. E, tako je bilo i ovaj put, a moja današnja žrtva je dvojac koji se krije iza najneobičnije street style stranice - Klikom po Savi! Da, znam da danas postoji brdo takvih stranica, ali ova je posebna upravo po tome što street style ne traži ispred elitnih mjesta, špice i skupih trgovina, već u skromnom studentskom domu gdje je na djelu studentska modna domišljatost uvjetovana ograničenim budžetom!
Sada riječ prepuštam Sari Filipi Delić koja će predstaviti projekt Klikom po Savi, a vi usput uživajte u slikama na kojima je Domagoj Karačić, muški dio kreativnog dvojca, vještim okom ovjekovječio mene.  :) 


1.       Možete li se ukratko predstaviti čitateljima bloga ChicTips?

Moje ime je Sara Filipa Delić i studentica sam na Akademiji dramske umjetnosti, smjer snimanje. Domagoj Karačić, moj prijatelj i kolega na projektu, brucoš je dizajna grafičkih proizvoda na Grafičkom fakultetu koji također gaji ljubav prema fotografiji.

Koliko ''staža'' imate na Savi? Kako vam je općenito živjeti u domu?

Na Savi smo od ove godine, ali super nam je tu! Ljudi su super, pristupačni i uljudni. Zabave nikad ne manjka, kao ni dobrog društva. J


Kako ste došli na ideju da fotkate street style na Savi? Koliko dugo je prošlo od ideje do izvedbe i prvih reakcija?

Kako fotografija čini velik dio mog života, naročito u zadnje vrijeme, a i inspirirana raznim 'street style' fotkama, odlučila sam se na ovakav projekt. U početku sam govorila to iz šale, ali onda sam pomislila: Zašto ne?. I eto, nakon par dana izašla sam ispred paviljona, uslikala par ljudi i otvorila stranicu. Već nakon prvih objavljivanja dobila sam par pozitivnih poruka i odlučila nastavit sa tim, pozivajući uskoro Domagoja da mi se pridruži. J

Fotkate li samo street style ili pokušavate uhvatiti trenutak jer sam dojma da vaše slike nose i neke druge poruke (poput ljubavi i prijateljstava rođenih u domu)?

-Cilj nam je ipak nešto širi - obuhvatiti što više događanja, kao i raznih svakodnevnih prizora na koje naiđemo, poput onih romantičnih ili samo prijateljskih.


5. Kako namjeravate uskladiti fakultetske obaveze i fotkanje?

- Za sada je to uistinu malo teže zbog previše obaveza koje imamo, ali uspijemo se posvetiti ovom hobiju barem neko vrijeme vikendom.

6. Kada je najbolje vrijeme za lov na divne slike koje objavljujete?

- Dani su kratki, pa uvijek jutro pokušavamo iskoristiti što je više moguće. Ipak, kad  je  fotoaparat pri ruci, nastojimo spontano svakako zabilježiti ono što nam zapne za oko tad. J

7. Jesu li ljudi voljni pozirati ili ih neprimjetno slikate?


- Uglavnom nas svi skuže. Neke znamo i zamoliti za fotku, dok se neki sami namjeste i poziraju, haha.


S obzirom da je naša ekipa bila uistinu skromna i nije se previše reklamirala - na meni je da to učinim!

Njihove fotogalerija, koja su zapravo mjesta puna duhe i duše, pogledajte na Facebooku i Instagramu.

Dopustite im da vas, kao i mene potpuno osvoje i slikom uvjere da je ipak srce, srce i samo srce izvor prave i istinske mode! :D 




You Might Also Like

0 komentari