Autumn tag

11:20

Prije nekoliko dana je jedna od mojih omiljenih blogerica, predivna Classified beauty, objavila video s Jesenskim tagom. Jako mi se svidio jer obožavam jesen i volim čuti kako drugi vole jesen. Odlučila sam ga i ja napraviti pa pozivam i sve vas da odgovorite na pitanja i pogledate video ostavljen u linku iznad.

Ovo je moja prva jesen u Zagrebu i ''prva prava jesen'' s puno lišća, hladnoće i novih mirisa. U njoj uistinu uživam svakim svojim osjetilom! Krenimo, dakle na pitanja!

1. Najdraži proizvod za usne

Ove jeseni potpuno sam navučena na Catrice Ultimate stay ruž za usne u nijansi 070 Plum & Base, divna crvenkasto ljubičasta boja, izvrsna trajnost. I, naravno, usne se već lagano počinju sušiti pa svaku večer nanosim bogati sloj Labello Lip Buttera, okus Raspberry Rose. 


2. Najdraži jesenski lak?

Već duže vrijeme nokti su mi ni za što. Trenutno sam ih podvrgnula tretmanu Eveline lakom za nokte 8in1. Uzela sam varijantu s diskretnim sjajem tako da izgledaju uredno i njegovano. 


3. Najdraže piće? 

Moje najdraže piće je oduvijek i zauvijek kava. Obožavam okus i miris kave. Znam, kofein i sve ostalo.. Ali nekih se stvari apsolutno ne želim i ne mogu odreći. Osim toga, volim i Alnatura zeleni čaj. 


4. Najdraža mirisna svijeća?

Obožavam svijeće iz Candlelanda (Gundulićeva ulica) i prekrasne su mi, ali na poklon sam dobila Sinnling svijeću iz Ikee koja mi cijelu sobu ispuni prekrasnim mirisima. Ova koju sam dobila miriši na jabuku, ali vidjela sam u katalogu i ostale mirise. :)  


5. Najdraži modni dodatak?


Već ste imale priliku vidjeti moj novi šešir iz Caliopija. Ne odvajam se od njega!


6. Najdraže jelo?

Najdraže jelo... Teško je govoriti o najdražem jelu ove jeseni jer jedem u menzi pa tu nema velikog užitka. Ali u Zagrebu sam otkrila štrukle i jako mi se sviđaju! Nikad prije ih nisam jela i odlične su mi. :)


7. Najdraža serija?

Ne znam jesam li to ikad podijelila s vama, ali ja jako volim sapunice. Ali samo meksičke! Turske mi se ne sviđaju. U sapunicama uživam vikendom, napravim mali maraton, legnem i uživam. Moja najdraža sapunica svih vremena je Teresa. Ne znam jeste li pratili, ali riječ je o društvenom i financijskom usponu mlade, ambiciozne i beskrupulozne Terese koja žrtvuje ljubav za novac. Ukratko, lik Terese je odlično razrađen, serija je prepuna dosjetljivih dijaloga. Već sam je gledala, ali ove jeseni ponavljam gradivo. 



8. Najdraža boja?

Ove jeseni jako volim sivu boju. Definitivno jedna od mojih omiljenih, osim neizostavne crne i tamnocrvene.

9. Najdraži odjevni predmet?

Najdraži odjevni predmet mi je karirana haljina s volančićem sa slike iznad. Kupila sam je proljetos, ali ova jesen je uistinu njeno zlatno doba.


10. Najdraže u vezi jeseni?

Lišće! Obožavam prekrasno, fotogenično lišće kojeg je Zagreb uistinu prepun! :) Osim toga, sve je nekako nježno, a opet živo. I divno miriše! Ne znam, ova je jesen čarobnija nego ijedna prije. :)






You Might Also Like

1 komentari