Blagdanska lista želja

21:07

Rođendan mi je već odavno prošao, što je apsolutni znak da je vrijeme za Božićnu listu želja. U naslovu stoji blagdanska jer, bome, kod mene ima želja za svaki od nadolazećih blagdana. Što ja mogu! Mogu samo poželjeti da će moja lista osvanuti na pravim (IP) adresama. :P 

1. Foreo Luna Play

Nedavno je ovo malo čudo za njegu lica stiglo u DM drogerije. Naravno, pala sam kao kruška. Već odavno gledam kako se ljudi kunu u njega, a mislim da je upravo to ono što treba mojoj koži. Zašto baš Play verzija? Pa nekako smatram da mi je dovoljna, barem za početak. Super mi je što je dovoljno malena jer često putujem autobusom. U svakom slučaju, kralj moje liste želja!


2. Urban Decay Vice ruž za usne (nijansa Troublemaker)

Na Sephorinoj stranici nekidan sam vidjela ovaj ruž. Raspametila me boja, raspametila! Ako sam mislila da mi je MAC Rebel genijalan, ovo je potpuno novi level! A pogledajte samo pakiranje!



3. Koreanska kozmetika

Već duže vrijeme gorim od želje da isprobam čari Koreje (i Japana) na licu! A otkad sam otkrila Yesstyle, slinim svaki dan! Što god bio Rub In Gelato, želim ga! Zvuči kao nekakav piling koji bi mogao mirisati na sladoled.



Osim toga, The Face Shop maske imaju lude i nevjerojatne mirise - acai bobice, šipak... Acai bobice su moj favorit!


A kao nekome s užasnom cirkulacijom, ovi maleni grijači za ruke izgledaju spektakularno!


4. Cocopat torbica

Cocopat pratim na Instagramu već duže vrijeme. I pronašla sam torbicu k'o stvorenu za mene. Ima crne boje, ima bež boje, model je jednostavan i izgleda jako, jako kvalitetno. :)


5. Tarte Tartelette paleta (Bloom Clay)

Boje ove palete su apsolutno moje boje. Sve što koristim na očima gotovo svakodnevno. Spektar zemljanih tonova, malo zlatne i bakrene. Uostalom, svi tvrde da su Tarte palete čudesne! Vrijeme je da isprobam! :)
6. MakeUp Revolution profesionalni set kozmetike

Ima većih, ima manjih, ali ovaj s Pink Pande objedinjuje sve moje želje! Doista idealno za studenticu, sve je pod rukom, zauzme malo prostora i boje su odlične za svakodnevnu upotrebu. 


Što mislite o mojoj listi? Imate li već svoju? Jeste li nekim slučajem već isprobali neki od proizvoda?


You Might Also Like

1 komentari