Essence Xmas paketi

09:28

Prosinac samo što nije stigao i već je vrijeme za razmišljanje o poklonima za najmilije. Tražimo nešto povoljno, a kvalitetno. Baš zato me jako razveselila vijest da Essence ove godine ima Xmas setove.
Na raspolaganju su 4 seta pa krenimo u razgledavanje zajedno!

1. Toaletna voda Like a day in a candy shop + krema za ruke

 2. Toaletna voda Like a new love  + 2 laka za nokte


3. Toaletna voda Like an unforgettable kiss + krema za ruke


 4.  Essence “I sparkle poklon set”  (paleta sjenila za oči, sjajilo za usne, 2 x lak za nokte i umjetne trepavice)
Moj favorit je svakako 4 set, tako da ću ga kupiti - ili sebi ili nekome! :) Koji je vaš favorit? 

You Might Also Like

3 komentari

  1. Iskreno meni se nista od ovoga ne svidja :/. Imam osjecaj kao da su napravili to da prodaju proizvode koji im ne idu. Nzn, mozda grijesim. Ovaj poslednji set je jedini koji se cini donekle ok, mada cisto sumnjam da cu ga uzeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zadnji svidio, a od ostalih sam isprobala samo lakove za nokte. Iskreno me zanima kakvi će se pokazati. Mislim da bi bili povoljni i slatki pokloni. Jedva čekam recenzije da krenu :)

      Izbriši