Moja top 3 zdrava doručka

16:09

Već neko vrijeme se trudim popraviti moju prehranu i o tome sam vam već govorila ovdje. Jedna od stavki koje sam među prvima odlučila promjeniti je doručak.
Dobro je poznato da je to najvažniji obrok u danu i da je njegova uloga ta da osigura dovoljno energije za jutro, koje je često najužurbaniji dio dana (barem meni).
Prije sam često konzumirala doručke iz pekare. Loša ideja. Da, bili su bolno ukusni, ali količina energije koju sam dobivala bila je mizerna, a kalorije koje sam unijela mnogobrojne. A onda sam bila napuhnuta i mrzovoljna ostatak dan. 
Sada sam krenula u traganje za zdravijim alternativama pa ću vam napisati svoja top 3 zdrava doručka, a zamolit ću i vas da podijelite vaše ideje/iskustva sa mnom. 

Prvi doručak žargonski sam nazvala Dukatos + jer u njemu koristim upravo taj grčki jogurt. Na njega sam strašno navučena. Jedem ga vrlo često pa mi je postalo praktično kupovati ona veća pakiranja, u kanticama. U njega obično dodam dvije žlice zobenih pahuljica (iz Lidla) i nakrižam pola banane. Ako volite cimet, možete ubaciti malo. Ja ne volim pa ne ubacujem ništa više.
Ovaj me doručak drži sitom jako, jako dugo i definitivno je moj favorit.


Drugi doručak je sadržan od šnite integralnog kruha na koju namažem par žlica džema (domaći, od šljive, višnje ili marelice). Ne kupujem džem u trgovinama, pravim domaći svakog ljeta s mamom i napravimo dovoljno za cijelu godinu. Mrzim presladak džem, a onaj iz trgovina ima više šećera nego voća, u svakom slučaju. Uz to uvijek jedem voća, kojeg god imam pri ruci. Generalno ne postoji voće koje ne volim. U posljednje vrijeme su moj izbor crveni ribizi, smokve i naranče, a sad dolazi sezona mandarina i vjerujem da će mi to biti najdraža verzija. Poslije uvijek popijem crnu kavu ili neki čaj.


Moja treća varijanta doručka i ona za kojom najrjeđe posežem je cijeđeni sok od naranče te mali sendvič od  integralnog kruha, pureće šunke i domaćeg sira (ako ima). Ali mora biti jako mali da ne osjećam težinu u želucu. Nakon njega isto pojedem neko lagano voće (nipošto bananu). Najbolje mi sjedne neka kruška ili malo grožđa. Ovo pojedem samo ako znam da ću ručati kasno. 
Voljela bih izbjeći kruh. Ovih dana sam pronašla recept za low carb verziju i mislim da ću ga probati napraviti. Najgore što se može dogoditi je da ne uspije, jel' da? :) 

Smoothije uvodim polako i sigurno, isprobala sam dva recepta Martine Boss i zadovoljna sam. Ali još se nisam priviknula i ne želim se forsirati da si ih ne zgadim. :)
Koje su vaše najdraže opcije za doručak? 



You Might Also Like

4 komentari

  1. Zobene na stotinu načina :-D u raznim kombinacijama sa svježim i smrznutim voćem, bananom, rogačem, sjemenkama lana, suncokreta... Uvijek mijenjam i nikad mi ne dosade :-) uz to obavezno ide šolja kafe i dan može da započne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jako, jako volim zobene :D I sve te lagane varijante pahuljica i slično :)

      Izbriši
  2. Doručak nikada ne preskačem bez obzira u koje doba se budim, prvo doručak pa sve ostalo :D Moj doručak nije obilan i sastoji se od šnite kruha s maslacem / topljenim sirom / džemom ovisno o danu i sa šalicom čaja o kamilice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ako je preobilno, kao da nisam pokretnaili poletna koliko mogu biti.

      Izbriši