Jesenska wishlista (update)

08:12

S obzirom da sam listu napravila jako rano, nakupilo mi se dovoljno proizvoda za njenu nadogradnju. U nastavku možete vidjeti što sam još poželjela. Ovaj put je riječ samo o kozmetici, u lov na odjeću krećem - nakon plaće.

 1. Look by Bipa četkica za piling lica

Prije par dana šetala sam po Bipi i ugledala ovu četkicu. Nije me zaintrigirala pa sam se brzo prebacila na nešto drugo, ali onda sam vidjela njenu recenziju na blogu drage kolegice Lux Lucis . Definitivno sam se odlučila i čim, čim prije ću uložiti 14, 90 kuna u ovaj maleni alat koji bi mi mogao olakšati život.

2.) Nyx Highlight & Contour Pro Palette



Ovu paletu brenda Nyx ustvari želim već dugo, ali otkad je salon Fancy u Imotskom počeo prodavati njihovu kozmetiku, želja je jača nego ikad. Nisam sigurna koliko paleta košta kod njih, ali čula sam da je inače oko 25 dolara. Ipak, ako pogledamo što je sve u njoj sadržano i koliko se izvrsno da iskoristiti, sigurna sam da neću požaliti ni jednog jedinog časa. :)

3.) Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Znate ovaj proizvod, jel' da? Sve slavne blogerice su ga barem jednom spomenule i obećala sam si da ću se njime nagraditi za rad cijelog ljeta. Malo je poskuplji. Bez poštarine je oko 120 kuna, a to mi nije malo za proizvod za obrve...Ali mislim da će trajati dugo i neću požaliti. Odlučila sam se za nijansu Blonde. :)

4.) BH Cosmetics Carli Bybel Palette 


Carli Bybel inače mi je jedna od omiljenih djevojaka s Youtubea. Tako divno nosi te svoje široke bokove i prekrasna mi je. Kad sam čula za njenu BH paletu i vidjela prve reakcije, shvatila sam da i to želim. Vidjela sam da se neka promotivna cijena kreće oko 12, 50 dolara, ali već je bila pograbljena kad sam se ja sjetila potražiti. Sad čekam da opet stigne. Neutralnih nijansi nikad nije dosta, naročito ako su ovako divne, iskoristive i nosive. Ovo mi je čak najdraži dio ove liste. :)

5.) Zara Black Peony


Kod sestre sam prvi put ponjušila Zarin Black Peony. Oduševio me lijepim mirisom i nevjerojatno dugim trajanjem na koži. Pogotovo ako, kao u ovom slučaju, govorimo o toaletnoj vodici. 60 kn za ovakvu kvalitetu nije mnogo. Do Zare ću skoknuti čim se konačno uselim i grabim upravo ovaj bez premišljanja.

Stigli smo na sam kraj moje ''nadogradnje''. :) Kako vam se sviđa? Jeste li isprobali nešto od ovoga? Što mi savjetujete da isprobam? 




You Might Also Like

0 komentari