ChicTips Discovers: Frizerski salon Ruža

22:18

Kao što ste već mogle vidjeti na mom Instagramu, nekidan sam, po drugi put, u životu odlučila dati pramenove. Ne želim dirati boju iz korijena, smatram da nikad više neću postići takvu i poštujem je apsolutno. Ali volim nositi plavkaste pramenove jer mi osvježe lice i idu mi uz oči. Kako su mi oni prvi već dobrano izrasli, odlučila sam se na nove. Opet sam se dala u ruke divnoj Ružici Parlov, vlasnici frizerskog salona Ruža u Imotskom. 
I drugi put sam ostala oduševljena rezultatom, ali i ženom koja svoj posao radi s golemom ljubavlju i savršenom predanošću. Tako sam ju odlučila pozvati da da intervju za moj blog. U nastavku pročitajte što nam je otkrila i koja je tajna njenog uspjeha! :)


- Koliko ste dugo već u frizerskom poslu? Kada ste otvorili salon?

Iza mene je zapravo već 13 godina rada s kosom. Toliko je prošlo od kada sam završila frizersku školu i odlučila se dalje profilirati u struci te postati iskusna frizerka. Svoj sam salon otvorila prije tri godine. Naravno, u poslu uvijek ima uspona i padova, ali važno je ostati vrijedan, kreativan, susretljiv i koncentriran. 

- Što se promijenilo od Vaših početaka pa do danas?

Sve, baš sve. Sada je naglasak na klijentu, a u prvim danima su me mučila pitanja opstanka, marketing i prezentacija. Tko sam? Što radim? Jesam li prava za ovaj posao? Nije bilo lako naći klijente, pogotovo ispočetka, i steći njihovo povjerenje. Ono što je ostalo isto - rad sa strašću i odanošću.

- Većina ljudi iz Imotskog seli u veće gradove, a Vi ste odlučili ostati. Kako na Vas utječe ostanak ovdje?

Mnogo ljudi odlazi, istina, ali ja obožavam ovaj grad, njegovu povijest, ljude i način života. Moja obitelj i ja ovdje smo mnogo sretniji no što bi bili negdje drugo. Iako, problem je što možda nudim i bolju uslugu nego saloni u većim gradovima, ali se zbog male sredine to ne prizna dovoljno. 
Ipak, dovoljno mi je što klijenti ovdje prepoznaju i cijene moj rad. Gdje god živjeli i radili, dođu ovdje na frizuru, baš u moj salon. Vrate se, to me čini ponosnom i sretnom. Sretna sam kad pomognem sugrađanima, uljepšam ih. Velik si onoliko koliko daješ, ne koliko uzimaš.

- Radite s Keune proizvodima. Kako ste od svih mogućih linija proizvoda za kosu odabrali upravo njih? Što oni to nude, a drugi ne?

Keune je linija za profesionalce. Ja sam njihov VIP salon i radim samo s njihovim proizvodima. Pomažu mi da kreiram i izvučem najbolje iz frizura. Temelje svoj rad na kvalitetnoj njezi. Slažem se s njihovom radnom politikom - njega na prvom mjestu. Čine odraz i moga rada.



- Kako balansirate između želja klijenta i svoje frizerske vizije?

Prvenstveno želim kreirati frizuru sukladnu željama klijenta. To je pokazatelj kvalitete mog rada. Po meni, ona mora biti nosiva i pogodna za svakodnevno oblikovanje. Prije samog friziranje, volim puno pričati s ljudima. Promatram modu, stil života, posao, pokušavam doznati loša frizerska iskustva, sve to da bih im ponudila ono najbolje. Poštujući njihove želje i njihov karakter, ipak ostvarim svoju kreativnu slobodu.

- Što je najbolji dio Vašeg posla?

Obožavam to što mi je svaki dan drugačiji. S druge strane, upoznam mnogo ljudi iz cijelog svijeta te postanem dio njihove stvarnosti. Budem im prijatelj, psihijatar, rođendanski poklon, a nekima dolaze toliko često da sam im kao član obitelji. Svojim radom im poboljšam raspoloženje, osjećaju se bolje u svojoj koži. Uz dobrog frizera, i sitne promjene postaju značajne, u to vjerujem. 

- Imate li kakve planove za budućnost?

Promjene će se sigurno događati, a ja ću nastojati u njima uživati. Priželjkujem i uživanje u uspjesima salona, te svojim privatnim i poslovnim ostvarenjima. Klijentima želim predstavljati nove trendove. I, naravno, edukacija, edukacija i samo edukacija! Ona je prioritet u našoj struci. Zasad ne namjeravam širiti franšizu i otvarati nove salone, ali ako dobijem dobru priliku - razmislit ću i o tome.

- S obzirom na količinu posla, imate li uopće slobodnog vremena?

Imam, naravno. I volim ga provoditi s prijateljima i obitelji. Imam i djecu s kojom učim, igram se. Djeca i muž su moje baterije. Umorna jesam, ali radim posao koji volim. Preko tjedna ispijam kave s prijateljima u gradu, bez toga ne mogu. Vikendom, tj. nedjeljom, volim otići u prirodu s obitelji. Eto, vremena nema puno, ali trudim se provesti ga kvalitetno, posvetiti se sebi i voljenima.


- Za kraj, koji biste savjet dali čitateljima ovog bloga u vezi kose?

Jednostavno je: Samo je zdrava kosa lijepa kosa. Sunce, ma koliko god ga voljeli, oštećuje kosu. Kosa blijedi, gubi sjaj. Sličan efekt ima i prevelika hladnoća, snijeg. Sve to narušava strukturu vlasi. Preporučam proizvode za bojenje koji imaju proteine svile, to pomaže zadržavanju sjaja. I, naravno, nikud bez dobre maske i regeneratora. I, da, čak i na masnu kosu! :)


Cijeli je članak nastao u jako spontanom razgovoru mene i moje omiljene frizerke. Usput, da, ovaj salon nudi i kavicu s keksima svojim klijentima, da se osjećamo kao kod kuće. Ovo iskustvo bilo je divno, a s frizurom sam baš zadovoljna. 
Kako Vam se sviđa frizura, a kako članak? :D




You Might Also Like

2 komentari

  1. Ivana clanak je bas po mjeri, iskren ne napadan i zanimljiv. Hvala ti za clanak:)

    OdgovoriIzbriši