Top 3 promašaja / lipanj

20:21

Zadnjih nekoliko tjedana naletjela sam na nekoliko beauty mina - proizvoda koji mi nikako nisu sjeli. Iz ovog ili onog razloga, preselili su u tuđe ruke odmah nakon prvog korištenja. Izdvojila sam svoja najveća 3 promašaja u posljednjih mjesec dana.

1. Schauma Sea Buckthorn Vital šampon i regenerator za kosu


Prije par tjedana u Konzumu sam naletjela na odličnu akciju - Schauma šampon i regenerator za 24 kune. Rekoh, zašto ne isprobati i (u moru njihovih šampona koje sam voljela) - odaberem ovaj, koji nikad prije nisam probala. Ne mogu reći da šampon ne radi svoj posao, lijepo se pjeni i opere kosu. I regenerator isto, daje sjaj. Međutim, i šampon i regenerator su užasne narančaste boje. Iz nekog razloga ne volim nanositi te obojene stvari po kosu ili tijelu. A miris mi je bio nesnosan. Nisam neki osjetljiv nosić i ovo je prvi slučaj da me miris toliko zasmetao. Izuzetno je jak i nekako sam ga neprestano osjećala na kosi. I šampon i regenerator dobili su tako novu kupaonicu i nadam se da će imati više sreće. 

2. Nivea Powder Touch dezodorans


Ljeto je, dezodoranse trebamo više nego ikad. Krenula sam tako po neki kvalitetan, da ga držim striktno na poslu, za hitne situacije. Odlučila sam se za Niveu i njihov Powder Touch. Miris mu je fenomenalan. To moram reći. Miriše vrlo svježe, zaigrano, ima malo citrusa u pozadini. Jedan od najljepših koje sam ikada ponjušila. I dobro radi svoj posao. S tim da ovaj natpis da drži 48 sati urnebesan. Ne drži i nemojte u to povjerovati jer ćete pogušiti ljude oko sebe. :D Traje razumno vrijeme. Međutim, kod njega me smeta što ostavlja jako velike i teške bijele tragove. Ne znajući to, pošpricala sam se njime na poslu po crnoj majici i hodala tako kao klaun s bijelim krugovima neko vrijeme. Odmah je preselio doma. Koristim ga isključivo na golu kožu, nakon tuširanja i daleko od odjeće. A za na posao - ipak ide neki drugi. 

3. Eveline Slim Extreme anticelulitna krema


Svaki put kad sam kupila anticelulitnu kremu, obećala sam da neću nikada više. I prekršila. Kupim svako ljeto barem jednu. Ovu sam, doduše, posudila od sestre da isprobam. Pakiranje je izgledalo obećavajuće. Djeluje li doista? Ne znam. Znam samo da mi je dušu spržila. Nekoliko sekundi nakon nanošenja počelo je žarenje. Nije to doslovno žarenje kože, nego neki neisperivi osjećaj unutarnje topline, iritantan, pomalo bolan. Meni je bilo neizdrživo. Trajalo je nekih 10ak minuta i osjećala sam se tako nezdravo i loše. Snažno je prodro pod kožu. Možda baš to i znači učinkovitost, ne znam... Ali taj osjećaj umjetnog me užasavao. Nikada više nisam ga ni primirisala.

*Fotografije preuzete s interneta. 

Kako vam se svidio članak? Jeste li isprobali neki od ova 3 proizvoda? Koji su vaša top 3 promašaja?


You Might Also Like

1 komentari