ChicTips Discovers: Interijeri i dizajn by HRafts

11:27

Uopće ne krijem koliko sam ponosna na rubriku ChicTips Discovers. Pruža mi priliku da upoznam mnogo mladih i kreativnih ljudi, a to me toliko nadrealno ispunja. I tako sam ja, u tumaranju bespućima Interneta, nedavno došla do još jednog super otkrića. Naime, naletjela sam na stranicu Interijeri i dizajn by HRafts. Ostala sam iznenađena i nadahnuta kreativnošću osobe koja se iza stranice krije pa sam malo istražila. Tako sam pronašla Anđelu Šarić, a nju ću pustiti da vam se predstavi sama u drugom članku iz serije ChicTips Discovers (prvi članak pogledajte ovdje). 

1. Draga Anđela, možete li se ukratko predstaviti čitateljima ChicTipsa?

Dragi čitatelji ChicTipsa, zovem se Anđela Šarić i po struci sam mag.ing.građevine i certificirana produkt dizajnerica. Velika sam zaljubljenica u dizajn, kako modni, tako i dizajn interijera, produkt dizajn, ali i druge vrste umjetnosti. Umjetnost je za mene sve, živim je svaki dan stvarajući nešto jer to je ono što sam ja i što me čini sretnom. Vidjeti produkt mojih ruku je jedna od većih sreća koju mi život može pružiti.



2. Na ovaj nas je intervju namamila stranica Interijeri i dizajn by HRafts. Ispričajte nam se što se to tamo nalazi?

Najbolje je da sada svi čitatelji odu na Facebook stranicu Interijeri i dizajn by HRafts i sami vide. :D ;)))
Tamo se nalaze moji radovi, koje stvaram iz ljubavi i iz vječne znatiželje za istraživanjem novih tehnika i novih materijala. Moje brend nije deklariran na samo jednu djelatnost i jedan tip proizvoda. Tamo ćete pronaći svašta. Primjerice: origami papirnate i folija lampe, vidilice, drvene svijećnjake, apstraktne ekspresionističke slike, dizajn mog i muževog doma kojega smo osmislili i izradili, drvene torbice...
Otiđite i pogledajte, ne mogu jamčiti da će Vam se svidjeti, ali dajte nam šansu. ;)





3.  Čija je originalno ideja, što sve izrađujete?

Interijeri i dizajn by HRafts su nastali  kao produkt mog višegodišnjeg stvaralaštva, kojeg sam nakon dugog niza godina odlučila malo po malo podijeliti s javnošću. Godinama sam izrađivala i šivala raznorazne stvari, svoje ideje pretačala u dijelo i spremala u ladice jer nisam imala dovoljno samopouzdanja i vjere u to da će se drugima svidjeti. Ja bih nešto izradila i zadovoljila svoj apetit, a godinama nakon on je narastao i poželio ugledati svoje mjesto na nekoj osobi ili na zidu nečijeg stana.  Stoga sam odlučila otvoriti Facebook stranicu i pokazati što izrađujem..
HRafts je nastao od engleske riječi crafts i predstavlja dizajn i radove jedne Hrvatice. J
Kod nas možete pronaći raznorazne stvari počevši od svijećnjaka, sjenila za lampe, slika koje također ja sve slikam i potpisujem, odjevnih predmeta, unikatnih drvenih i kožnih torbica te mnoge druge dekorativne predmete za uređenje vašeg doma. Ne mogu reći da je to sva moja ponuda, jer svaki dan se rodi nova ideja i ja je nastojim pretočiti u djelo. Nisam copy-paste, i ako mi nešto i posluži za ideju, nastojim je učiniti posebnom i svojom.




                                                                                   
4. Gdje crpite inspiraciju? Jeste li rođena kreativka i dobar vizualizator ili smatrate da se i to može naučiti?

Moja mama će vam reći najbolji odgovor na ovo pitanje. J Ona je po struci krojačica i djetinjstvo sam provela gledajući je kako kroji i šije za mene i sestre pa sam u tajnosti sam uzimala njezine haljine iz ormara i prekrajala ih na svoj način, ručno. Sada slijedi ona priča o mom skrivanju onoga što bih napravila; zadovoljna urađenim i strahom od mamine reakcije na njenu uništenu haljinu, svoj proizvod bih gurnula duboko u ormar, a ona bi ga tražila i tražila. ;)
Dakle, ne bih rekla da sam rođena kao kreativka, već sam bila u okruženju majke koja je svojim rukama nešto izrađivala i ja sam učila od nje i razvijala ljubav i talent. U životu je najbitnija volja, rad i naravno mogućnost koju ili dobiješ ili stvaraš. Može li se naučiti biti kreativan?
Pa mislilim da ne, ali se može pomoći pojedincu da njegov talent izađe na vidjelo i pomoći mu u razvijanju istoga.
Inspiracija uglavnom sama dođe. Probudim se ujutro, pijem kavu i dođe mi da napravim sjenilo za lampu. Sutra mi dođe da nešto naslikam. Nema pravila, uglavnom inspiracija ovisi o mom stanju duha.
Kada sam puna energije ili sam, pak, sjetna, u tim trenutcima nastaju moje slike. Najčešće apstraktne i ekspresionističke, kao odraz mog unutarnjeg stanja. A kada sam smirena, onda uživam nešto izrađivati.
Pratim svjetske trendove, ali se ne gušim u njima. Hvala Bogu, danas nam je skoro sve dostupno i o svemu se možeš lako informirati, samo je potrebna želja.

5. Koji je Vaš glavni moto pri izradi? Koji proizvod smatrate najboljim do sada?

Moj moto je da dan ne valja ako moje ruke nisu nešto stvorile. Po prirodi sam hiperaktivnog duha što me uvijek tjera za još i još i ne da mi da posustajem.
Kao najbolji proizvod ne bih ništa izdvojila, svaki je poseban na svoj način. Možda mi je najposebnija drvena torbica koju sam izradila uz pomoć svog muža. On se bavi stolarijom i velika mi je pomoć u mojim idejama i savjetuje me koje materijale mogu kada i za što koristiti.
Zajedno smo radili cjelokupan dizajn našeg stana koji je dobio brojne pohvale i izašao je u Jutarnjem listu i na portalu Dom i dizajn. Mislim da smo dokazali da kad se vrijedne ruke i dobre ideje slože, svašta se može.





6. Kakvi su Vam planovi za budućnost?

Trenutno učim za stručni ispit kojega polažem krajem studenog. Nadam se da ću ga položiti, te nakon toga otvoriti Studio za dizajn i projektiranje. Želim spojiti svoju ljubav prema izradi i interijerima sa svojim strukom. Također, u planu mi je posvetiti se produkt dizajniranju i skice te planove koje imam, poslije ispita pretočiti u djelo.
Naučila sam da se život ne može planirati, ali je dobro imati smjernice i želje.

7. Vjerujete li da dobar stil ne košta mnogo, uz malo mašte?

Naravno da vjerujem, samo što ljudi žive u krivom uvjerenju, robovi su markica i shopping centara. Čovjek slabo koristi svoju kreativnu stranu, treba joj se samo prepustiti i vidjet će gdje ga to može odvesti.

8. Naravno, za sve one kojima su se ovi proizvodi svidjeli, pitamo i Vaše kontakte? Gdje se predmeti mogu pogledati i naručiti?

Za sada samo putem Facebook stranice Interijeri i dizajn by HRafts, te putem maila angela_mijic@hotmail.com. Otvorena sam za razne suradnje i uvijek ću saslušati želje svog kupca.
Ne izrađujem po narudžbi nečijeg gotovog proizvoda, već svoje mogu prilagoditi želji osobe koja je zainteresirana za moj proizvod. 
Hvala, ChicTips, na pruženoj prilici za intervju i predstavljanje čitateljima, i želim vam svu sreću i još mnogo mnogo čitatelja!





I ja se, evo, zahvaljujem Anđeli i sve joj lijepe želje uzvraćam. Predivno mi je vidjeti ovako mlade, neustrašive, marljive i kreativne rukice u akciji. Nadam se da ću blog uskoro ispuniti s više ovakvih lica. Obožavam pročitati i raditi ovakve članke. Sve vas pozivam da našu Anđelu podržite - u najmanju ruku lajkom na fejsu. Vjerujte mi, napast ćete oči lijepih stvarčica, a vaša lista želja može biti ozbiljno podebljana. :) 

You Might Also Like

0 komentari