New in #1

13:50

Sniženja koja označavaju kraj ljetne sezone polako stižu, a cijene najvećih ljetnih hitova padaju. Vrijeme da pokupujemo sve što nismo stigli, zar ne? U trgovinama Dm, Bipa, Kozmo i Muller mogu se pronaći veliki popusti na proizvode koji izlaze iz asortimana, ali i lijepi paketi po znatno povoljnijoj cijeni. Ja sam svoju kupovinu započela jučer. U nastavku članka možete pronaći moj prvi new in post.

Odmah na ulazu u trgovinu primjetila sam da je Essence polica praznija nego inače. Jasno, po cijeni od 9.99 kn mogu se kupiti proizvodi koji su inače koštali više od 20 kuna. Essence, istini za volju, ima odličan omjer cijene i kvalitete i bez akcije, ali zašto propustiti ovakvu priliku. S obzirom da je u meni najbližoj DM trgovini ostalo malo proizvoda (Kasno Mujo na Kosovo stiže!) za sebe sam izabrala tek dva laka iz kolekcije The Nudes
Prvi je u nijansi 07 hope for love. Riječ je o nijansi koja i nije baš nude. Riječ o baby rozoj nijansi sa diskretnim sjajem. Nema šljokice, ali nije mat. Lijepo stoji na preplanuloj puti, a za potpuno prekrivanje potrebna su mu dva nanosa. 


Drugi lak je ustvari još jedan od onih Essence šljokastih lakova koji se teško skidaju. Nijansa na slici ispod je 04 cupcake topping. Unutra se nalazi kombinacija duguljastih srebreno-zlatnih, tankih šljokica i sitnih crvenkastih šljokica. Nisu preguste ni napadne i jako lijepo se slažu s neutralnim bojama lakova. A super su i ako želite produžiti trajanje laka jer ove ne idu dolje tako lako. 


Treća (i četvrta) stvar u mojoj košarici bila su dva tekuća pudera L'Oreal True Match. Iznenadilo me što koštaju 58 kn, s uskim izborom nijansi, doduše. Cijena im inače prelazi 100 kuna. S obzirom da sam sada preplanula, ali isto tako znam da brzo gubim stečenu boju odlučila sam se uzeti dvije nijanse, svijetlu koju sam koristila ove zime i tamniju koja mi odgovara sada. Riječ je o nijansama Golden Sand i Golden Beige.


Kad se radi o True Matchu, puder mi nije nepoznanica. Već sam ga imala i moja koža i on jako su se voljeli. Polugusta tekstura, lijep finiš (ne previše matiran), jako prekrivanje, ali bez efekta cementiranja lica s kakvim sam se susretala kod nekih drugih pudera. 
Nijansa Golden Sand (desno na gornjoj slici) je srednje tamna nijansa ružičastog podtona, na licu mnogo manje tamna nego u bočici. Nijansa s lijeve strane je Golden Beige, svijetla nijansa žućkastog podtona koju sam koristila ove zime.


Puder se istiskuje kroz pumpicu, praktičnu i čvrstu, a preko ima i poklopac da sve ostane čisto.


S obzirom da je ovo kratki new in post, neću gnjaviti recenzijom. Radije bih da mi u komentarima napišete ukoliko želite recenziju. :) Na slici ispod su swatchevi na ruci, na prirodnom svjetlu. Uspjela sam uhvatiti realnu boju, ako vam to išta znači. Gornja nijansa je Golden Beige, a donja Golden Sand. 


Među popustima sam ulovila komplet od šampona, regeneratora i sapuna Le Petit Marseillais. Naime, koštao je svega 20ak kuna. To mi se isplatilo uzeti, makar da probam jer još uvijek nisam koristila Le Petit Marsaillais u njezi kose. Odlučila sam se za bijeli komplet. 


U njemu se nalazio šampon s mlijekom slatkog badema i ekstraktom lanenog sjemena za mekoću i sjaj kose, pripadajući regenerator te sapun od naranče. Šampon i regenerator namijenjeni su normalnoj kosi, a vraćaju njen prirodni sjaj. Ili barem tako piše. Moram vam priznati da sam ih stigla tek pomirisati. Moj prvi dojam sastoji se od toga da doista lijepo mirišu. Mirišu mi na jesen, možda čak i na NesCaffe (Ne vjerujem ni svom nosu više, ali doista mi tako miriše.).


Naravno, kad sve ove proizvode isprobam, planiram napraviti pojedinačne recenzije barem onih proizvoda koji su zanimljivi i zaslužuju biti recenzirani. E, naravno, planiram i još mnogo new in postova...


....pa bih voljela da mi kažete kako vam se svidio ovaj? Jeste li vi iskoristili popuste?

You Might Also Like

0 komentari