ChicTips Discovers: Caroline nakit

13:36

Život se nekad baš ludo namjesti. I spoji kreativca s kreativcom! Obožavam takve susrete, inspiriraju me. Vi već znate (i znam da volite) rubriku ChicTips Discovers. I ja je volim jer vam pomoću nje predstavim ljude koji su me nečim oduševili. Takva je stvar i s Karolinom Boras, mladom splitskom studenticom koja izrađuje nakit. I, po meni, dugo nisam susrela nekog tko tako zna s nakitom. Ukusno, moderno, a odmjereno. Naravno, podrška od mene svemu domaćem, vanserijskom i originalnom.

Naravno, došla mi je želja da ispitam Karolinu kako ona traži svoju mjeru, čime se vodi, kako izrađuje. Pročitajte što mi je sve otkrila. I uživajte u fotkama! :)

1. Draga Karolina, možeš li se ukratko predstaviti čitateljicama?

Zovem se Karolina Boras, studentica sam na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu. Izrađujem nakit koji se krije pod nazivom Caroline (FB) i caroline.la.juvelarto (Instagram).



2. Malo je neobično da studentica prirodnih znanosti izrađuje nakit. Kada i kako si se počela time baviti?

Želja i ideja izradu nakita rodila se već u srednjoj školi, a prošle jeseni sam spontano počela izrađivati nakit. Ubrzo sam napravila profil i, na moje iznenađenje, narudžbe su doista brzo počele stizati.

3. Što te najviše inspirira pri izradi?

Inspiraciju pronalazim stalno i posvuda. Ponekad gledam slike poznatih kreatora po društvenim mrežama, listam modne časopise. Na kraju konca, uvijek promatram djevojke. A treba i osluškivati želje i ukuse klijentica. 
 

4. Jesi li naklonjena trendovima. Koje pratiš, a koje ne?  Što se najčešće naručuje i traži trenutno?

Cure mi najčešće naručuju nakit u zlatnoj, srebrenoj ili crnoj boji. Pretpostavljam da je to jer ih mogu najbolje kombinirati s različitim outfitima, uvijek osvježe i podignu kombinaciju. Naravno, dobro mi se prodaju i rese. Apsolutno su u  trendu pa su tako prisutne u većini mojih naušnica, ogrlica...
 

 5. Koliko vremena i truda je potrebno za izradu jedne ogrlice? Kako se kreću tvoje cijene?

 Vrijeme izrade se pomalo mijenja. Naime, ispočetka mi je trebalo po nekoliko sati za izradu jer nisam bila vješta s alatom za izradu. Trebalo je pogledati brojne tutorijale, proučiti tehnike i prilagoditi se. Ali sada, nakon samo nekoliko mjeseci,  situacija je drugačija pa sama izrada traje puno kraće. Ipak, uvijek treba držati do kvalitete. U nju ulažem, a vrijeme mi onda nije problem odvojiti. Cijene se kreću do 200 kuna. Ne postoji komad koji mi je skuplji od toga. Jednostavno, nađe se dosta povoljnih stvari. I sama sam studentica pa jednostavno znam kako je. 


 6. Zašto vjeruješ u izradu unikatnog nakita i kakva je sudbina takve izrade u odnosu na broj trgovina koje nakit serijski i tvornički proizvode i prodaju?

Smatram da svaka djevojka želi i treba uvijek biti, ili nastojati biti posebna i imati neki komad unikatnog nakita izrađen po njezinoj želji. Takav stav velika je prednost u odnosu na serijsku proizvodnju. Ne postoje dva ista komada, baš kao što ne postoje dvije iste osobnosti žena. :)

Eto, od naše lijepe Karoline toliko! :) Ja joj zahvaljujem što je podijelila svoju priču s nama i jako se veselim što ću vam ubrzo pokazati svoje naušnice, ali i cijeli outfit i šminku inspiriranu njima! :) 
Kako vam se sviđa nakit sa slike? Imate li nekog koga biste voljeli vidjeti u ovom rubrici? Tko je vaš omiljeni izrađivač nakita?



You Might Also Like

0 komentari