Kružni trening - što, kako, prvi dojmovi....

12:00


Današnji post možda će vam biti neobičan. Ali već ste shvatile kako ovo nije samo beauty, već lifestyle blog. I ciljano sam ga tako definirala. :) 
Naime, cijelog prošlog tjedna trpjela sam strašne bolove u leđima i stopalima. Pripisujem to sjedilačkom načinu života. Prvo sjedim na faksu, onda sjedim dok radim kao prevoditelj, onda sjedim dok držim tečaj, onda sjedim dok držim instrukcije, onda sjedim u autobusu i naposljetku - sjedim dok pišem blog, pijem kave. Po cijele dane sjedim, a ono malo kućne (i potencijalno pogrešno izvođene) tjelovježbe mi je prestalo pomagati. 
Tako sam se odlučila konačno krenuti u ''službeno vježbanje'', odnosno ono izvan stana. Dugo sam se raspitivala što i kako. Ne želim neki ubitačni trening jer si u danu koji počinje oko 6:10 ujutro, a završava oko 23 h navečer ne mogu priuštiti takav luksuz. Jednostavno sam tražila nešto kratko, intenzivno i učinkovito. 
Odlučila sam se na kružni trening u Magic Well fitnessu koji u ožujku nudi besplatni probni tjedan što je nepoznavatelju vježbanja poput mene jako važno. Cijena treninga je 150 kn mjesečno za studente, s tim da se može dolaziti koliko god puta tjedno želite. Čula sam se s njima telefonski, dogovorila termin. U pozivu su mi ponovili osnove bontona u teretani - higijena, voda, čisti ručnik i čiste tenisice. 
I tako sam krenula. Prva stvar koja mi je ugodna je što je to teretana samo za žene. Što znači da me totalno ne briga što ću biti crvena poput raka, zapuhana i raščupana. 

Kako izgleda kružni trening uopće? 

U samoj teretani ima mnogo sprava i žena koje se dinamično kreću s jedne na drugu. Na svakoj od tih sprava zadržava se oko 30-40 sekundi dok vas glas, pušten uz glazbenu podlogu, upozorava da je vrijeme da mijenjate spravu. Sprave rade na vašu snagu, ne na utege pa si možete prilagoditi opterećenje. Između sprava imate podloge gdje možete izvoditi vježbe kakve vam trebaju. Ja sam, primjerice izvodila čučnjeve, a idući put ću raditi trbušnjake i slično... Jedan krug traje od 15 do 20 minuta, a za jedan puni trening potrebna su barem dva kruga. Iako ja mislim da ću odraditi barem po 3. 
Kad trening završi istezanjem, možete koristiti preostali dio teretane po vlastitom nahođenju - utege, spužve, pilates lopte... Ja sam iskoristila utege. 
Sve mi je vježbe pojasnila pažljiva trenerica. Na početku me izmjerila tako da možemo zajednički pratiti moj napredak. Mjere su mi 86-65-93, visoka sam 178 cm i imam 63 kilograma. To je sve nekako dobro. Ono što me brine je postotak masti u tijelu koji je jako visok. Mišići mi ne postoje. I trenerica se uspjela šokirati da je na curi koja na prvi pogled izgleda ''vitko'' (To je ona rekla, ne ja. :P) toliko masti. Zaprepastila sam se i pomalo prestrašila. Moram hitno prestati biti toliko mekana. 
Jasno mi je da je to plod mog kompliciranog odnosa s hranom i nedovoljno ozbiljnog shvaćanja proteina. 
E, pa bit će promjena! Želite li da vam pišem o njima? Jeste li ikad bile na kružnom treningu? 

You Might Also Like

0 komentari